همایش تجلیل از هنرجویان و دانش آموزان برتر علمی ناحیه دو شهر ری

شهرری (پانا) - همایش تجلیل از هنرجویان و دانش آموزان برتر علمی درسالن فدک منطقه با حضور مدیر آموزش وپرورش ، معاون آموزش متوسطه وجمعی از کارشناسان اداری آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از هنرجویان و دانش آموزان برتر علمی ناحیه دو شهر ری

علی یزدان پناه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته معلم و تقدیر از هنرجویان و دانش آموزان برتر ناحیه دو شهر ری مطالبی را در رابطه با جایگاه معلم در فرهنگ اهل بیت علیهم السلام و کسب علم اظهار داشت.

او در ادامه گفت: تعلیم و تربیت یکی از شئون الهی است و خداوند این موهبت رابه پیامبران و اولیای پاک خود ارزانی کرد تا به راهنمایی و هدایت بشر بپردازند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت یک سنت حسنه آفرینش در آمد و خداوند همواره برای راهنمایی و هدایت بندگان خود پیامبرانی را از قوم خودشان و از لسان خودشان فرستاد.

یزدان پناه افزود: ما باید بدانیم که این سرزمین روزی مهد علم و ادب و فلسفه و اندیشه بوده و رجال بزرگ و نامدار تاریخی را در دامن خود پرورش داده است و ما ازهمه شما جوانان میخواهیم که با هوشیاری و دقت و توسعه علم خود ابعاد بسیار وسیع و گسترده عرصه‌های گوناگون زندگی را نیز توسعه دهید و با فراگیری علم پله های موفقیت و ترقی را طی کنید و مایه افتخار این سرزمین پهناور باشید.

/خبرنگار:مریم ترکمان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار