رئیس جمهوری از تلاش وزارت بهداشت در جریان سیل قدردانی کرد

تهران (پانا) - به دنبال ارسال گزارش عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی در جریان سیل اخیر در کشور، رئیس جمهوری از تلاش های این وزارتخانه در ارائه خدمات سلامت محور به سیل زدگان قدردانی کرد.

کد مطلب: ۹۱۱۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جمهوری از تلاش وزارت بهداشت در جریان سیل قدردانی کرد

به گزارش وزارت بهداشت، گزارش اقدامات انجام شده وزارت بهداشت در سیل اخیر کشور با اشاره به فهرست مناطق آسیب دیده و برآورد خسارات وارده به زیرساخت های حوزه سلامت در این مناطق، اهداف و برنامه های پیش بینی شده برای مدیریت آثار بلایای طبیعی در حوزه سلامت، اهم اقدامات اجرایی این وزارتخانه و آمار و اطلاعات مصدومان به رئیس جمهوری ارائه شده است.
در گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است: پیرو عزم و تلاش کارکنان خدوم حوزه سلامت و حضور موثر تعدادی از جمع بی شمار کارکنان داوطلب امروزه شاهد رضایت مردم صبور حادثه دیده و عدم رویت هرگونه بیماری مسری در بین اسکان یافتگان هستیم که از سویی موجب اعجاب سازمان های بین المللی ذیربط و از سویی موجب فخر نظام شده است.
به گزارش ایرنا، حادثه سیل در روزهای ابتدایی سال 98 مناطق مختلفی از کشور از جمله استان های گلستان، مازندران، ایلام، لرستان، فارس و خوزستان را درگیر کرد و هزینه هایی به زیرساخت های بهداشتی و درمانی نیز وارد آمد. وزیر بهداشت از روزهای ابتدایی این حوادث به نمایندگی از دولت در استان های سیل زده حضور یافت و روند خدمات رسانی را بررسی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار