فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری اعضای باند بزرگ اخلالگران بازار ارز کشور

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای باند چهار نفره ای که به قصد برهم زدن بازار ارز اقدام به فروش گسترده ارزهای جعلی در سطح کشور می‌کردند در اصفهان دستگیر شدند.

کد مطلب: ۹۱۱۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری اعضای باند بزرگ اخلالگران بازار ارز کشور

به گزارش پایگاه خبری پلیس اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان مطلع شدند اعضای باندی در یکی از استان‌های غربی کشور به صورت حرفه‌ای اقدام به تهیه و چاپ دلارهای تقلبی کرده و به قصد برهم زدن بازار ارز، اقدام به فروش گسترده آنها در سطح کشور می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس، مشخص شد اعضای این باند قصد دارند بخشی از دلارهای تقلبی را در شهر اصفهان به مردم و صرافی‌ها به فروش برسانند، بیان داشت: با شناسایی محل اسکان متهمان در یکی از مسافرخانه‌ای شهر اصفهان اعضای این باند چهار نفره در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳۰ هزار اسکناس یک صد دلاری و ۴۰۰ اسکناس یک صد یورویی تقلبی کشف و دو دستگاه خودروی متعلق به آنها نیز توقیف شد.

سردار معصوم بیگی با اشاره به فعالیت مجرمانه اعضای این باند در استان‌های کشور و چاپ ماهرانه ارزهای تقلبی بوسیله این باند گفت: با بررسی ارزهای جعلی مکشوفه از متهمان مشخص شد به دلیل دارا بودن شاخص‌های امنیتی، تشخیص این اسکناس‌ها به خصوص برای افراد عادی بسیار مشکل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار