فرمانده انتظامی شاهرود:

جوانِ نشردهنده فیلم تولد دختران دستگیر شد

سمنان (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: جوانی که عامل پخش فیلم چند دختر دانشجو در یک جشن تولد بود دستگیر شد.

کد مطلب: ۹۱۱۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
جوانِ نشردهنده فیلم تولد دختران دستگیر شد

سرهنگ علی کریمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: دختران دانشجو در خوابگاه جشن تولد گرفته بودند، یکی از آن ها به خیال اینکه همه مخاطبان صفحه شخصی وی را دختران تشکیل می دهند، اقدام به پخش ویدئوی زنده از مهمانی خصوصی کرد.

وی با اشاره به حضور پسری جوان با هویت جعلی در صفحه دختر پخش کننده فیلم، تصریح کرد: این فرد با استفاده از یک نرم افزار تصاویر زنده دختران جوان را در گوشی تلفن همراه خود ذخیره کرد.

کریمی ادامه داد: پس از ضبط این فیلم خصوصی، فرد سودجو با ساختن یک حساب کاربری جعلی با نام دختر تصویربردار مهمانی، به ارسال فیلم در فضای مجازی، ایجاد مزاحمت و درخواست های نامتعارف برای سایر مخاطبان این دختر جوان و دوستانش اقدام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به طرح شکایت از سوی دخترانی که فیلم آن ها پخش شده بود، بیان کرد: با بررسی‌ های انجام شده و اقدامات تخصصی کارشناسان پلیس فتا این شهرستان، این جوان شناسایی و به پلیس فتا شاهرود منتقل شد و با اعتراف به این بزه و تشکیل پرونده نامبرده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود یادآور شد: در فضای مجازی هویت افراد مشخص نیست و استفاده کنندگان آن ناخواسته با حس امنیت و اعتماد به سایر کاربران و هویت های اعلامی از طرف آنان، اقداماتی را انجام می دهند که ممکن است پیامدهای ناگوار و گاهی غیرقابل جبران برای آنان به همراه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار