دلیل عدم انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران چیست؟

تهران (پانا) - به نظر می‌رسد فضاسازی های صورت گرفته از سوی سرمربی سابق تیم ملی علیه ایران،مشکلاتی را در روند انتخاب سرمربی جدید تیم ملی به وجود آورده است.

کد مطلب: ۹۱۱۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دلیل عدم انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران چیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران، فدراسیون فوتبال اعلام کرد سرمربی تیم ملی به زودی و قبل از پایان سال 97 معرفی خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد، در ادامه مسئولان فدراسیون باز هم اعلام کردند که سرمربی تیم ملی برای بازی های فیفادی و دوستانه پیش رو انتخاب خواهد شد اما تا امروز این اتفاق رخ نداده اگر چه به نظر می‌رسد برخی تحرکات روند انتخاب سرمربی تیم ملی را دچار کندی کرده است.

در حالی که این روزها مراحل مربوطه به انتخاب سرمربی جدید تیم ملی در حال انجام است اما پیگیری‌ها حاکی از بروز برخی سنگ‌اندازی‌ها در این زمینه است که البته مسئولان فدراسون فوتبال در تلاش هستند این مشکلات را به هر شکل ممکن حل کنند.

یکی از مهم ترین مباحث مطروحه در این باره،فضاسازی هایی است که کارلوس کی روش به محض خروج از ایران علیه فوتبال ایران انجام داده است. اعلام شکایت رسمی از ایران به فیفا توسط وکیل این مربی پرتغالی و....مواردی بوده که سرمربی سابق تیم ملی در این مدت در انجام آن فروگذار نبوده است. ظاهرا در این ماجرا فیلیپه مدیر رسانه ای سرمربی سابق تیم ملی که اینک در کلمبیا او را همراهی می کند،به شکل منظم فضاسازی را مهندسی کرده و ظاهرا در این مساله موفق هم بوده است.

ظاهرا در میانه مذاکرات صورت گرفته بین فدراسیون فوتبال ایران و گزینه های نهایی و جدید نیمکت تیم ملی،اشاره هایی به این مباحث شده و ظاهرا موضوع به این شکل برای مربیان جدیدی که فدراسیون با آنها در حال مذاکره است جا افتاده که فدراسیون فوتبال اساسا توانایی عمل به هیچ یک از تعهدات خود را ندارد و فاقد امکانات اردویی،زمین تمرین،هتل و است و همین موضوع باعث ایجاد کندی روند به نتیجه رسیدن تاج با گزینه های مد نظر شده است.

با وجود اظهارات کی روش،هر گزینه ای از کشورمان ذهنتی تاریک خواهد داشت که با توجه به حمایت های صورت گرفته حداقل از تیم ملی بزرگسالان در سال های اخیر به دور از واقعیت تلقی می شود.

باید دید فدراسیون فوتبال و در راس آن مهدی تاج بحران پیش رو چگونه مدیریت خواهند کرد؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار