ثبت رکورد ۲۱۴ هزار و ۸۶۷ واحدی شاخص بورس

تهران (پانا) - تمامی شاخص‌های بورس تهران امروز (دوشنبه) سبز رنگ و شاخص کل برای اولین بار با ۵ هزار و ۶۲۳ واحد رشد در ارتفاع ۲۱۴ هزار و ۸۶۷ واحدی ایستاد.

کد مطلب: ۹۱۱۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
ثبت رکورد ۲۱۴ هزار و ۸۶۷ واحدی شاخص بورس

امروز و همزمان با عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، تمامی شاخص‌های بورس تهران سبز پوش شدند.

براین اساس شاخص کل امروز با ۵ هزار و ۶۲۳ واحد افزایش معادل ۲.۶۹ درصد به ۲۱۴ هزار ۸۶۷ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی» با یک هزار و ۶۲۰ واحد رشد معادل ۲.۶۹ درصد به ۶۱ هزار ۹۲۳ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۸۹۹ واحد افزایش معادل ۲.۱۱ درصد به ۴۳ هزار و ۴۷۶ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۶۲۶ واحد رشد، معادل ۲.۱۱ درصد به ۳۰ هزار و ۲۹۳ واحد، شاخص آزاد شناور با ۶ هزار و ۲۰۸ واحد رشد، معادل ۲.۶۳ درصد به ۲۴۲ هزار و ۴۸۰ واحد، شاخص بازار اول با ۳ هزار و ۹۸۱ واحد افزایش معادل ۲.۵۳ درصد به ۱۶۱ هزار ۶۳۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۱ هزار و ۹۵۸ واحد رشد معادل ۲.۹۹ درصد، به ۴۱۲ هزار و ۱۱۹ واحد رسید.

نمادهای تاثیرگذار

از سوی دیگر امروز ۷ نماد «فولاد با ۵۸۳ واحد، فارس با ۴۸۹ واحد، مبین با ۳۰۸ واحد، کگل با ۲۸۹ واحد، پارس با ۲۷۳ واحد، شپنا با ۲۷۲ واحد و فملی با ۲۴۲ واحد» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.
نمادهای پُربیننده امروز نیز ۷ نماد «وتجارت (بانک تجارت)، وبصادر (بانک صادرات)، وبملت (بانک ملت)، خساپا (سایپا)، خپارس (پارس خودرو)، خودرو (ایران خودرو) و فولاد(فولاد مبارکه اصفهان)» بودند.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۵میلیارد و ۴۸۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش یک هزار و ۵۲۲میلیارد ریال در ۳۶۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و ارزش بازار به ۸۲۳ هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان رسید.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۳۸۲میلیون ورقه به‌ارزش ۶۲۵میلیارد تومان در ۲۶۷هزار نوبت، آیفکس ۴۵ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۶۱۳واحد قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار