امروز؛ همایش خیّرین مدرسه‌ساز برای بازسازی مدارس سیل‌زده با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود

تهران (پانا)‌- همایش ملی خیّرین مدرسه‌ساز برای بازسازی مناطق سیل‌زده کشور امروز با حضور مسئولان کشوری و خیّرین بزرگ مدرسه‌ساز کشور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۱۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
امروز؛ همایش خیّرین مدرسه‌ساز برای بازسازی مدارس سیل‌زده با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، همایش ملی خیّرین مدرسه‌ساز مناطق سیل‌زده، با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش‌ و‌ پرورش، مهراله رخشانی‌‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیّرین مدرسه‌ساز کشور و جمعی از خیّرین کشور و مسئولان کشوری، عصر امروز در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود.

در این آئین با ارائه گزارشی از برنامه‌های سازمان برای بازسازی مدارس آسیب‌دیده در مناطق سیل‌زده، میزگردی برای مباحث مربوط به این امر با حضور استانداران سه استان سیل‌زده در برنامه‌ گنجانده شده است.

علاوه بر این برنامه؛ درباره ضرورت و دستاوردهای مشارکت خیّرین در ساخت فضاهای آموزشی بحث و بررسی می‌شود. در این مراسم، ضمن هم‌اندیشی و بررسی ابعاد و شرایط موجود برای کمک به مدارس آسیب‌دیده مناطق سیل‌زده، گلریزانی با حضور خیّرین برای جمع‌آوری کمک‌های مالی خیرین به بازسازی فضاهای آموزشی مناطق سیل‌زده برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار