فرماندارری: قشر کارگر از داشتن حداقل ها در جامعه محروم است

شهرری(پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: جامعه کارگری از داشتن حداقل ها در جامعه محروم است و باید به این قشر تاثیرگذار توجه ویژه ای شود.

کد مطلب: ۹۱۱۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندارری: قشر کارگر از داشتن حداقل ها در جامعه محروم است

هدایت الله جمالی پور در آئین تجلیل از کارگران شهرستان ری اظهار داشت: امروزه کشور ما در شرایط حساسی قرار دارد و کارگران در بهبود این شرایط نقش اصلی را ایفا می کنند.

اوتصریح کرد: در شرایط کنونی به جامعه کارگری کمتر توجه می شود و از ظرفیت‌های این قشر زحمتکش به خوبی استفاده نمی شود چرا که رضایت کارگران لازمه توسعه کشور است.

فرماندار شهرستان ری اضافه کرد: قشر کارگر دلسوز است و همواره برای عزت و پیشرفت کشور تلاش می کند و این نوع توجه زیبنده قشر همیشه در صحنه کشور نیست.

اوگفت: امروزه دشمنان تمام امکانات خود را بسیج کرده اند تا نارضایتی را در سطوح مختلف اقشار جامعه ترویج دهند و هر قشری را به نوعی وارد این موضوع کنند.

جمالی پور اضافه کرد: کشور ما در حال حاضر نیاز به وحدت وهمدلی دارد که باید تفرقه و اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاشت و یکپارچگی خود را حفظ کرد و تنها از این طریق است که به توسعه همه جانبه می رسم.

او افزود: نظام بانکی کشور هم اکنون در جهت حمایت از تولید کشور نیست و به دنبال کسب ثروت و منافع است در صورتی که باید برای چرخه اقتصاد و تولید نقش حمایتگر داشته باشند.

مراسم تجلیل از کارگران نمونه واحدهای تولید و خدماتی شهرستان ری با حضور علی ربیعی وزیر سابق کار، پروانه مافی و علیرضا محجوب از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی در شهرک صنعتی شمس آباد برگزار شد.

/خبرنگار:مهلا سمایی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار