رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری : هفته سلامت بهانه ای برای یاد آوری نعمت سلامتی است

شهرری(پانا)- رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: ترویج فرهنگ سلامت و تندرستی در بین دانش آموزان، اعضای خانواده و دیگر افراد جامعه را مهمترین رسالت سفیران و یاروان سلامت است.

کد مطلب: ۹۱۱۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری : هفته سلامت بهانه ای برای یاد آوری نعمت سلامتی است

بهروز نصیری گفت: سفیران سلامت باید پیام آوران فرهنگ پاکیزگی فردی و اجتماعی که از آموزه‌های مهم دین مبین اسلام است، در جامعه باشند تا سطح سلامت و پاکیزگی ارتقا یابد و خود مراقبتی را از مهمترین اصول در فعالیت سفیران سلامت است که سفیران سلامت باید دانش آموزان دیگر را نسبت به رعایت اصول بهداشت و پاکیزگی فردی و اجتماعی را به رعایت این اصول تشویق و ترغیب نمایند.

اوبا اشاره به اینکه بدون سلامتی بسیاری از فعالیت‌ها امکان‌پذیر نیست، از این رو نیاز به ارتقای سلامت در جامعه و افراد وجود دارد گفت : با ثروت و سرمایه همیشه نمی توان سلامت از دست رفته را به دست آورد پس ما باید ویژه مبانی سلامت را تمرین کنیم و شایسته است که هفته سلامت را بهانه ای برای یادآوری نعمت سلامتی بدانیم.

رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با بیان اینکه نهاد آموزش و پرورش متولی تعلیم و تربیت و فرهنگ‌سازی جامعه است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان تشکیل‌دهنده نسل آینده‌اند و با توجه به برنامه‌های خاص فرهنگی در حوزه سلامت، باید نسبت به مسئله سلامت حساس بوده و این امر در اولویت برنامه هایشان قرار گیرد.

/خبرنگار:شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار