استاندار مرکزی:

ارتقاء مشارکت مردمی در امور جامعه رسالت مهم شوراهای اسلامی است

اراک(پانا)- آقازاده استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت روز شوراها (9 اردیبهشت)، گفت :تلاش برای ارتقاء مشارکت مردمی در امور جامعه رسالت مهم شوراهای اسلامی است.

کد مطلب: ۹۱۱۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاء مشارکت مردمی در امور جامعه رسالت مهم شوراهای اسلامی است

آقازاده استاندار مرکزی در این پیام آورده است: تشکیل شوراهای اسلامی با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در نهم اردیبهشت ماه 1359 بعنوان نماد عینی مردم سالاری دینی، مظهر اراده مردم و تبلور حضور و مشارکت جمعی در عرصه تصمیم سازی است .

وی بیان کرده است: بی شک شوراهای اسلامی بعنوان یک نهاد و پارلمان محلی که از متن قانون و بطن جامعه شکل می گیرند با بهره مندی از ظرفیتهای مدیریتی و منابع انسانی ، نقش مهمی در پیشبرد برنامه های اجتماعی، اقتصادی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی و سایر امور رفاهی مردم بر عهده دارند و بسترساز مشارکت عمومی در مسیر نیل به رشد و توسعه همه جانبه کشور هستند .

استاندار مرکزی ضمن تبریک نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراها و تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات تمامی دست اندرکاران و اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان مرکزی، خاطر نشان کرده است: امیدوارم شوراهای اسلامی در سال "رونق تولید" بعنوان بازوان توانمند نظام و دولت در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اهداف دولت تدبیر و امید و اعتلای ایران اسلامی بیش از پیش منشاء خدمات ارزشمند در جامعه شهری و روستایی باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار