فراخوان دوازدهمین جشنواره استانی تئاتر پاکدشت منتشر شد

پاکدشت(پانا) - نشست هماهنگی برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر شهرستان پاکدشت «لبخند» برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان دوازدهمین جشنواره استانی تئاتر پاکدشت منتشر شد

نشست هماهنگی برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر شهرستان پاکدشت « لبخند » به ریاست حسین شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری و با حضور مسئولان مرتبط در حوزه فرهنگی در محل دفتر معاونت سیاسی برگزار شد.

شیرازی در این نشست گفت: انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پاکدشت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت با استعانت از خداوند متعال و منویات مقام معظم رهبری به منظور بسط، تعمیم و گسترش هنر والای تئاتر و تلطیف فضای اقتصادی حاضر در جامعه و به منظور شادابی و نشاط همه اقشار جامعه با محوریت تئاتر طنز و رویکردی به ادامه اهداف جشنواره نخست طنزدر شهرستان پاکدشت اقدام به برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر پاکدشت ویژه استان تهران نمود.

در ادامه رضا پازوکی کارشناس مسئول واحد فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از نحوه برگزاری، شرایط و ضوابط این جشنواره گفت و افزود: به دلیل حمایت از نگارش آثار نمایشی جدید و بومی با موضوع جشنواره، نمایشنامه های تازه نگارش شده و بومی در اولویت بازخوانی و ارزیابی قرار می گیرد. هر کارگردان می تواند حداکثر 2 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. درصورت پذیرفته شدن بیش از یک نمایشنامه از یک کارگردان فقط یکی از نمایشنامه های پذیرفته شده (به انتخاب کارگردان) در مرحله بازبینی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. به برگزیدگان در زمینه های نمایشنامه نویسی(اول تا سوم)، کارگردانی(اول تا سوم)، بازیگری به تفکیک زن و مرد(اول تا سوم)، طراحی صحنه، طراحی لباس، ساخت موسیقی، پوستر و بروشور، گریم و نور جوایز اهداء خواهد شد.

او در پایان افزود: یک نمایش برگزیده به جشنواره استانی ارسال می گردد. زمان بازبینی نمایش ها: 18 الی 23 خرداد ماه 1398 و بازبینی آثار بصورت زنده و فیلم می باشد و بنا به انتخاب گروهها مشخص می گردد. هر گروهی که درخواست بازبینی بصورت فیلم دارد می بایست تا تاریخ 10 خرداد 1398 فیلم اثر خود را در 3 نسخه دی وی دی به دبیرخانه ارسال نماید. زمان اعلام نتایج منتخبین حضور در مرحله نهایی جشنواره: 25 خرداد ماه 1398 ، زمان برگزاری مرحله نهایی: 13 الی 16 تیرماه 1398 و نیز آئین اختتامیه: 18 تیرماه 1398 می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار