هشت هزار نفر به استقبال اولین کنسرت فرزاد فرخ رفتند

تهران(پانا) - فرزاد فرخ چهره جدید موسیقی پاپ کشورمان، نخستین کنسرت رسمی‌اش را با اجرای قطعه‌های آلبوم «انرژی مثبت» در تهران و طی چهار سانس برگزار کرد.

کد مطلب: ۹۱۱۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
هشت هزار نفر به استقبال اولین کنسرت فرزاد فرخ رفتند

به گزارش روابط عمومی شرکت آوازی نو، فرزاد فرخ که از چهره‌های جدید موسیقی پاپ به شمار می‌رود، نخستین کنسرت خود را قرار بود در دو سانس روز شنبه هفتم اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار کند، اما استقبال هواداران این خواننده باعث شد که این اجرا برای دو سانس دیگر و در تاریخ هشتم اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تمدید شود.
در نهایت حدود هشت هزار نفر در نخستین اجراهای فرزاد فرخ به استقبال این خواننده آمدند تا شروعی باشکوه برای این خواننده رقم بزنند. این کنسرت به اجرای قطعه‌های آلبوم «انرژی مثبت» اختصاص داشت.

پیش از اجرای هر قطعه جمله‌های عاشقانه‌ای بر صفحه مانیتور نقش می‌بست، «حس ناب به هم هدیه بدیم»، «دوست داشتنت اندازه ندارد وقتی تمام کشور وجودم سرزمین حکمرانی توست» و «عشق ورزیدن ناب ترین حس دنیاست» جمله‌هایی هستند که تماشاگران بر مانیتور می‌دیدند.
«گل قرمز»، «اهل عاشقی» و «لبخند» نخستین قطعه‌هایی بودند که فرزاد فرخ در کنسرتش خواند. فرم اجرا و توان خواننده در بخش‌های مختلف کنسرت، نوید حضور خواننده‌ای با کیفیت استاندارد در موسیقی پاپ کشورمان را می‌دهد.
«خواب» قطعه‌ی بعدی این کنسرت بود. فرخ پیش از اجرای این قطعه گفت: «این قطعه را برای روح پدرم ساختم. مطمئنم که اکنون در سالن حضور دارد و امیدوارم برایش پسر خوبی بوده باشم. این قطعه را به تمام پدر و مادران آسمانی تقدیم می‌کنم.»
پس از اجرای قطعه‌ی «خواب» فرزاد فرخ از صحنه پایین رفت تا مادرش را به عنوان قهرمان زندگیش معرفی کند و او را در آغوش بکشد.
«قلبم باهاته» و «دیوار» قطعه‌های بعدی بودند. قطعه‌ی «دُردانه» را تقریبا همه سالن با فرزاد فرخ همخوانی کردند. نکته مهم در اجرای قطعه‌های این کنسرت، انرژی مثبتی بود که در تمام بخش‌های این اجرا جاری بود و این درست مانند نامِ نخستین آلبوم فرزاد فرخ بود.
فرخ بارها در طول کنسرت برای هواداران حاضر در سالن و البته تمام مردم ایران آرزوی شاد بودن کرد و از هواداران خواست که انرژی مثبت داشته باشند و با تشویق‌هایشان به همدیگر انرژی مثبت بدهند.
این خواننده جوان پیش از اجرای قطعه «هوای تو» خطاب به هوادانش گفت: «این نخستین قطعه‌ای بود که با صدای من منتشر شد. از همتون می‌خوام که نور گوشی‌هاتون رو روشن کنید و فضای سالن رو ستاره بارون کنید تا با هم این قطعه رو بخونیم.»
هنگام اجرای قطعه‌ی «هوای تو» سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی پر از ستاره شده بود و باز هم شاهد همخوانیِ یک صدای تماشاگران با فرزاد فرخ بودیم.
«عاشق خجالتی» و «انرژی مثبت» قطعه‌های بعدی این کنسرت بودند.
فرزاد فرخ پیش از اجرای قطعه‌ی «حس بیخیالی» گفت: «این قطعه ماجرای زندگی شخصی منه. قرار نبود این قطعه در آلبوم «انرژی مثبت» باشد، اما به پیشنهاد آقای اردستانی این قطعه را در آلبوم گذاشتیم و به شدت مورد توجه هواداران قرار گرفت.»
«دیوونه برگرد» آخرین قطعه‌ی این کنسرت بود. اما با اصرار حاضران در سالن، قطعه‌های «هوای تو» و «رویای من» برای بار دوم اجرا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار