رئیس دانشگاه تهران: مردم در مواقع بحران نباید احساس کنند که تنها هستند

دانشگاه تهران و بنیاد مسکن انقلاب برای بازسازی مناطق سیل‌زده تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه تهران در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه تهران و بنیاد مسکن انقلاب برای بازسازی مناطق سیل‌زده گفت مردم در مواقع بحران نباید احساس کنند که تنها هستند.

کد مطلب: ۹۱۱۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس دانشگاه تهران: مردم در مواقع بحران نباید احساس کنند که تنها هستند

محمود نیلی احمدآبادی اظهار کرد: تجربه همکاری دانشگاه با بنیاد مسکن در منجیل و سرپل ذهاب تجربه خوب و موثری بود.
رئیس دانشگاه تهران افزود: هرچه فرایند همکاری دانشگاه‌ها دقیق‌تر طراحی شود تجربه بهتری خواهد شد. در موضوع سیل که رئیس‌جمهوری حکم دادند که هیاتی ویژه تشکیل شود دانشگاه‌ها به طور خودجوش وارد این مساله شدند.

وی ادامه داد: در خوزستان گزارش همکاران ما حاکی از این بود که دانشگاه‌ها از ظرفیت علمی‌شان استفاده می‌کنند. وقتی دانشگاه طرف مشورت قرار می‌گیرد به این معنی است که دانشگاه‌ها قبلا در این زمینه کار کرده باشد.

نیلی احمدآبادی خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه به همکاری ما با بنیاد مسکن شکل رسمی خواهد داد و به مردم ایران و دولتمردان این اطمینان را می‌دهد که همه امکانات کشور در خدمت حل مشکل آنها است. چون معتقدیم مردم در مواقع بحران نباید احساس کنند که تنها هستند.

رئیس دانشگاه تهران با تاکید بر همکاری سایر دانشگاه‌ها در موضوع بحران فزود: اگر به ظرفیت همه دانشگاه‌ها نیاز باشد، دانشگاه تهران هم از این طرفیت استفاده میکند و سایر دانشگاه‌ها را به همکاری ترغیب می‌کند.

وی با اشاره تفاهم‌نامه امروز گفت: این تفاهم‌نامه در چهار محور نوشته شده است و نشان می‌دهد که در حوزه مسئولیت اجتماعی حرکت رو به جلو داریم و موضوع مسئولیت اجتماعی دانشگاه در کنار کلاس‌های درس و تدوین مقالات به گفتمان تبدیل شده است تا به مردم خدمتی ارائه دهیم.

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه تهران و بنیاد مسکن انقلاب برای بازسازی مناطق سیل‌زده ظهر امروز با حضور دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران و علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن به امضا رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار