اولین جلسه آموزشی دانش آموزان خبرگزاری پاناشهرری در سال 98 برگزار شد

شهرری (پانا) - اولین جلسه آموزشی دانش آموزان خبرگزاری پانا در پژوهش سرای رازی ناحیه یک ری با حضور دانش آموزان داوطلب برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه آموزشی دانش آموزان خبرگزاری پاناشهرری در سال 98 برگزار شد

نغمه مختاری رابط خبرگزاری پانا در شهرری گفت: دنیای امروز بر پایه اطلاعات و اخبار می‌چرخد، به طوری که اگر در یک جای دنیا اتفاقی بیافتد همه‌ی دنیا از آن باخبر می‌شوند و این نشان دهنده اهمیت کار خبرنگاری و اطلاع رسانی به موقع جریانات اجتماعی و فرهنگی است.

او با اشاره به اینکه خبرنگار با تلاش فراوان و سختی های خاص خود را دارد گفت: در تکاپوی انعکاس مطالبات مردم، اطلاع رسانی و تاثیر گذاری در جامعه بشری رسیدن به پیشرفت و بالندگی قدم بر میدارند.

مختاری با بیان اینکه خبرنگار پانا در این سازمان علاوه بر آموختن مهارت مسئولیت‌پذیری را نیز می آموزند گفت: پذیرش مسئولیت با توجه به شرایط موجود برای هر دانش‌آموز و پوشاندن جامه عمل بر وظایف محوله دانش آموزان را برای تصمیم گیری‌های بزرگ آینده و کسب موفقیت در زمینه‌های متفاوت آماده می‌کند.

او عنوان کرد: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که تمام خبر‌نگاران پانا در محیط آرام و امنی کار خود را انجام دهند و این کار برای آنها لذت بخش و مفید باشد و صداقت در انتشار اخبار و انعکاس واقعیت اخبار خبرنگاران را به چشم بینای مردم در جامعه تبدیل می کنند و باعث جلب اعتماد مردم به اصحاب رسانه می شود.

/خبرنگار:شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار