رئیس آموزش و پرورش پیربکران:هدف از جشنواره خیرین درون مدرسه ای تجلیل از افراد خیر است

پیربکران (پانا) - جشنواره خیرین درون مدرسه ای به یاد مرحوم خیرساز حاج سیدعلی بازار مرغی در دبیرستان حاج سید علی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش پیربکران:هدف از جشنواره خیرین درون مدرسه ای تجلیل از افراد خیر است

در آغاز ورود خانواده خیر، از تابلو مدرسه با نام حاج سید علی بازار مرغی توسط خواهر شادروان حاج سید علی بازارمرغی خیر مدرسه ساز رونمایی شد.

رئیس اداره در جشنواره درون مدرسه ای خیر ساز دبیرستان حاج سید علی گفت: این فضا به همت خیر نیک اندیش و دانش دوست حاج سید علی بازار مرغی ساخته شده است و این افتخار بزرگی است که از سال 1377 تا کنون این فضای آموزشی در ابتدا یک مرکز پیش دبستانی بود و با توجه به این که برای اولین بار دانشگاه پیام نور به منطقه اختصاص پیدا کرد تاسیس و راه اندازی دانشگاه پیام نور پیربکران از این مکان آغاز شد. این فضای آموزشی از سال تاسیس تا کنون 1400 دانش آموخته داشته است.

وی ادامه داد: خیر بزرگواری که تلاش کردند و با همت خود برای این منطقه فضاهای آموزشی را پیش بینی کردند امروز این اعمال برای آنان صدقه جاریه است و این ادامه خواهد داشت و این کاری بسیار بزرگ و ارزنده است. حدود 21 فضای آموزشی منطقه پیربکران خیرساز است که در همین جا از زحمات همه آنان که یار و همراه آموزش و پرورش در امر تعلیم و تربیت بوده اند، تشکر می شود.

رئیس اداره افزود: خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار با با همکاری و حمایت خود در بهسازی فضاهای آموزشی کمک آموزش و پرورش بوده اند. امروز جهت راه کمک به امر تعلیم و تربیت برای همگان باز است. طرح مدرسه یار برای افرادی است که توان مالی جهت ساخت مدرسه ندارند ولی می خواهند به مدرسه کمک کنند و از این طریق بخشی از هزینه های مدارس توسط این افراد خیر انجام می شود.

وی در پایان ضمن برشمردن نیازهای آموزش و پرورش گفت: هدف از برگزاری جشنواره درون مدرسه ای خیرساز تجلیل از افراد و خانواده هایی است که مدارس را ساختند و در اختیار آموزش و پرورش قرار دادند. در این مراسم از حضور خانواده سید علی بازار مرغی سپاسگزاریم.

گفتنی است ختم صلوات و قرائت دعا جهت شادی روح خیر و اجرای سرود همگانی در وصف خیرین از دیگر برنامه های اجرا شده در این جشنواره بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار