نواخته شدن زنگ کار و تلاش در هنرستان رازی اردبیل

اردبیل (پانا) - بمناسبت هفته کار و کارگر زنگ کار و تلاش در هنرستان نمونه دولتی رازی اردبیل با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اردبیل نواخته شد.

کد مطلب: ۹۱۱۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ کار و تلاش در هنرستان رازی اردبیل

در این مراسم معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش اردبیل با اشاره به نامگذاری امسال بنام سال رونق تولید تاکید کرد: اقتصاد امروز جامعه ما تنها با تولید ملی و حمایت از آن شکل می گیرد و شما دانش آموزان امروز و مدیران و کار آفرینان فردای صنعت و بخشهای تولیدی این کشور هستید که باید قوی و پر انرژی و با اراده محکم تولید کشور را در آینده مدیریت کنید .

یوسف قاسمی ، رشته های فنی حرفه ای و کار و دانش را اصلی ترین نیاز جامعه امروز دانست و افزود: رونق تولید در بخش های مختلف با مهارت آموزی و کارآفرینی شما هنرجویان شکل خواهد گرفت .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز با تبیین فرهنگ کار و تلاش و زحماتی که کارگران در چرخه های مختلف صنعت ،کشاورزی و خدمات برعهده دارند، شرط اول موفقیت در هرکاری را اراده و علاقه عنوان کرد و گفت: اهمیت به نظم و انظباط فردی و اجتماعی، مهارت آموزی و انتخاب صحیح مسیر شغلی آینده، کلید موفقیت در مسیر پر تلاطم کار و زندگی است .

قاسم رحیمی افزود: امروز مشکل کشور عدم پرورش کارآفرین به مفهوم واقعی کلمه است و ما باید بر اساس مولفه های موجود در این بحث و بهره گیری از تجارب سیستم های آموزشی موفق در این راه قدم بگذاریم .

او تاکید کرد: در شرایط کنونی باید با نیازسنجی و رفتن به سمت مشاغل با ارزش افزوده بالا، کارآفرینی را در سنین پایین تمرین کنیم .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: ضرورت دارد کارآفرینی در سنین پایین در جامعه نهادینه شود و دانش‌آموزان بر اساس برنامه آموزشی و نقشه راه در فضای کارآفرینی قرار گیرند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار