مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : مدرسه محوری لازمه تحقق اهداف عالی آموزش و پرورش در جامعه

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: لازمه تحقق اهداف سند تحول و اهداف عالیه تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی در جامعه خراسان جنوبی محور قرار گرفتن مدارس در فرایند تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۹۱۱۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : مدرسه محوری لازمه تحقق اهداف عالی آموزش و پرورش در جامعه

محمد علی واقعی با حضور در میز خدمت شهرستان طبس و فردوس پاسخگوی سوالات شهروندان این دو شهرستان بود.

او، از مدارس به عنوان محور اصلی تولید علم در خراسان جنوبی یاد کردو افزود: برای تربیت عالم معلم باید تمام ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری مد نظر داشت و برای فراهم کردن و گسترش آن تلاش نمود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تربیت عالمان معلم و عاملین به علم را مهم ترین رویکر آموزش و پرورش در بهارستان علم و ادب دانست و تصریح کرد: یکی از اهداف سند تحول بنیادین،مدرسه محوری است که افق تازه ای از آموزش و پرورش مدرن مبتنی بر تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی بر روی خادمان این نظام می گشاید و ما را در انجام رسالت خطیرمان یاری می کند.

واقعی خاطر نشان کرد: پرهیز از مسائل حاشیه ای،اتحاد و اتفاق در انجام رسالت ، نگاه رو به جلو و منطبق بر چشم اندازها و خط مشی ها ما را در انجام رسالت سنگین و صیانت از امانات ارزشمند و گرانبهایی که در اختیار داریم موفق می کند.

دبیرشورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه آموزش و پرورش در خراسان جنوبی گستره ای به وسعت 950 کیلومتر دارد،گفت:رویکرد آموزش و پرورش گذر از نظام آموزشی صرف و رسیدن به نهاد فرهنگی و تربیتی است که بتواند زمینه تربیتی فرزندان استان را بر اساس اقتضائات فرهنگ غنی اسلامی ایرانی با توجه به آداب و رسوم این خطه و نیازهای امروز و فردای جامعه استان فراهم کند.

گفتنی است معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز با حضور در میز خدمت شهرستان سرایان پاسخگوی سوالات شهروندان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار