مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف قم خبرداد:

تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان

قم (پانا)- مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف قم گفت: طرح نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی درماه مبارک رمضان از هفتم اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

کد مطلب: ۹۱۱۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان

عباس جعفری اتابکی با اشاره به افزایش تقاضای عمومی در ماه رمضان و لزوم کنترل و نظارت بر وضعیت بازار و خدمات در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت گفت: ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش های مردمی از اهداف اجرای این طرح در ماه رمضان است.

وی با اشاره به لزوم کنترل و نظارت بر وضعیت بازار در استان قم افزود: طرح نظارت و بازرسی از اصناف ویژه ماه رمضان با جدیت وشدت بیشتری اجرا می‌شود.

جعفری افزود: طرح نظارتی ضیافت ویژه ماه رمضان باهدف بازرسی و نظارت هر چه‌بهتر بر واحد‌های صنفی ازجمله فروش مرغ و گوشت، نانوایان، قنادان، خواروبارفروشان، خرده‌ فروش میوه و خرما و تمامی رشته‌های صنفی در ارائه خدمات عرضه‌کنندگان اقلام خوراکی، غذایی و پروتئینی صورت می‌گیرد.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف قم بیان داشت: طرح نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی درماه مبارک رمضان از هفتم اردیبهشت ماه اغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
وی به شهروندان توصیه کرد هرگونه مواد غذائی از قبیل فرآورده های لبنی ، خواربار ،زولبیا و کالاهای مورد نیازرا از واحدهای صنفی دارای پروانه کسب معتبر تهیه نمائید و درصورت خرید و دریافت کالا و خدمات ، فاکتورمعتبر ممهور به مهر و امضا را از فروشنده درخواست نمائید.

گفتنی است شهروندان هرگونه گرانفروشی ، کم فروشی،عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ،تقلب ، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور، فاقدین پروانه کسب و ....را میتوانند به طرق زیر به مدیریت بازرسی ونظارت اصناف قم اطلاع دهند .
تلفن تماس و دریافت شکایات وگزارشهای مردمی:
ثابت : 37751212-025
ارتباط مستقیم با مدیریت: 37751213-025
مراجعه حضوری : میدان جهاد ، ابتدای بلوار15خرداد ، جنب ساختمان انتقال خون ، مجتمع اداری اصناف ، مدیرت بازرسی ونظارت اصناف .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار