در نشست طرح جامع و تفضیلی اردوگاه‌های استان مطرح شد؛

صیدلو: برای بهره‌برداری مناسب از فضاهای اردوگاهی استان تهران باید از مشارکت بخش خصوصی استفاده کرد

تهران (پانا) - نشست طرح جامع و تفضیلی اردوگاه‌های شهرستان‌های استان تهران با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: برای بهره‌برداری مناسب از فضاهای اردوگاهی استان تهران باید از مشارکت بخش خصوصی استفاده کرد

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به فضاهای اردوگاهی که در سطح استان در اختیار می‌باشد، تاکید کرد: باید با طرح روشن، جامع و کاربردی از فضاهای اردوگاهی استفاده کنیم و چنانچه نگاه خلاقانه و عملیاتی در این زمینه وجود نداشته باشد به نتیجه مطلوب نخواهم نرسید.

او پرهیز از امور تکراری و غیر جذاب برای دانش‌آموزان را ضروری دانست و افزود: باید با مشارکت بخش خصوصی این سرمایه‌های عظیم انسانی که به امانت در اختیار ما گذاشته شده‌اند را در مسیر روشن تعلیم و تربیت هدایت نماییم .

صیدلو با تاکید بر حفظ اموال بیت المال و دقت و مراقبت در نگهداری از آنها، اظهار داشت : مدیران بخش خصوصی باید بدانند که در حفظ و نگهداری اموالی که به آنها سپرده و امانت داده شده است بسیار کوشا باشند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

این مقام مسئول، در پایان با اشاره به اینکه فضاهای اردوگاهی امکانات ورزشی و فرهنگی مناسبی را در یک مجموعه می تواند در اختیار دانش آموزان قرار دهد ، خاطرنشان کرد: باید با یک مدیریت دقیق، مبتکرانه و توام با خلاقیت در چهارچوب اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت حرکت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار