بازدید از مسئولین شهرستان تفت از چند واحد تولیدی

تفت )پانا) - "کمال دهقانی فیروزآبادی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "محمد محامدی " فرماندار شهرستان تفت، "علی احمدیان " بخشدار مرکزی، "مهدی زارعی " دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و جمعی از مسئولان در آستانه روز جهانی کارگر با حضور در چند واحد تولیدی از خدمات کارگران تجلیل کردند.

کد مطلب: ۹۱۱۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از مسئولین شهرستان تفت از چند واحد تولیدی

در ابتدا مسئولین شهرستان با حضور در کارخانه کاشی شیرکوه تفت در نشستی با مدیران این مجموعه در جریان روند فعالیت این کارخانه و اقدامات صورت گرفته مدیران این شرکت به‌منظور رفع مشکلات این واحدی تولیدی قرار گرفتند.
"کمال دهقانی فیروزآبادی " نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه مدتی این کارخانه دچار مشکل بود ولی اکنون نگاه امیدوارانه به رفع کامل مشکلات وجود دارد و معتقدم کارفرمایی که از کارگر حمایت می‌کند باید تقویت شود.
"محمد محامدی " فرماندار شهرستان تفت نیز در این نشست اظهار داشت: تاکنون جلسات متعددی در استانداری یزد و فرمانداری شهرستان به‌منظور رفع مشکلات این مجموعه برگزارشده و مدیران جدید این واحد تولیدی با برنامه‌ریزی مناسب برای کم نمودن دغدغه‌های مالی کارگران این مجموعه اقداماتی را انجام داده‌اند و امید است در آینده‌ی نزدیک این مشکلات به کمترین میزان خود برسد.
در ادامه از بخش‌های مختلف این واحد تولیدی بازدید و از فعالیت کارگران این مجموعه با اهدای شاخه گل تقدیر شد.
در ادامه این بازدید مسئولین شهرستان با حضور در واحد تولیدی قند و نبات افضلی، به‌عنوان واحد نمونه شهرستان تفت در رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از بخش‌های مختلف این واحد تولیدی بازدید و در جریان روند فعالیت این مجموعه قرار گرفتند و از فعالیت کارگران این مجموعه نیز با اهدای شاخه گل تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار