برگزاری شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ملارد

ملارد(پانا) - در نخستین نشست اعضای شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ملارد، تعدادی از مهم ترین طرح های مورد نیاز در سطح شهرستان برای بهبود عبور و مرور و رفاه حال شهروندان مطرح و جهت پیگیری و اقدام به دستگاههای مربوطه محول شد.

کد مطلب: ۹۱۱۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ملارد

توکلی کجانی فرماندار ملارد در این نشست، مصوبات شورای ترافیک را دارای مبنای قانونی و تبعات حقوقی برشمرد که بایستی اجرای آنها با جدیت و مطابق با قوانین و دستورالعمل انجام و از اعمال سلیقه و ملاحظات پرهیز شود.

او برگزاری جلسات مستمر و تقویت عملکرد شورای ترافیک شهرستان با پیگیری مجدانه مصوبات را ضروری دانست و حضور نماینده ثابت از دستگاهها به ویژه شوراهای اسلامی بهمراه داشتن اطلاع و آگاهی کامل از مصوبات جلسه قبل و همچنین قوانین مربوطه را خواستار شد.

افزایش تعداد مراکز معاینه فنی، راه اندازی و نصب دوربین های خودکار ثبت تخلفات، تسریع در ساخت پارک آموزش ترافیک و اخذ نظر کارشناسان راهور در اجرای طرح‌های ترافیکی از دیگر مواردی بود که توکلی کجانی به آنها اشاره نمود.

فرماندار ملارد عناوین تعدادی از طرح‌ها را، احداث پایانه مسافربری درون شهری و برون شهری، جانمایی ایستگاه‌ها و اتصال ملارد و صفادشت به قطار شهری غرب استان تهران و ساماندهی سرعت گاه‌ها و تامین روشنایی جاده‌های روستایی برشمرد.

/خبرنگار: زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار