جلسه بررسی مشکلات تفرجگاه تامهر روستای اسلامیه شهرستان تفت

تفت (پانا) - جلسه بررسی مشکلات تفرجگاه تامهر روستای اسلامیه، با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان تفت، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد، بخشدار مرکزی تفت، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای اسلامیه و جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی در محل بوم گردی حاجی خان این روستا برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه بررسی مشکلات تفرجگاه تامهر روستای اسلامیه شهرستان تفت

"کمال دهقانی فیروزآبادی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: این تفرجگاه باید به بخش خصوصی واگذار شود تا با سرمایه‌گذاری به مکانی مناسب تبدیل شود.
"محمد محامدی" نیز خاطرنشان کرد: با توجه به بارندگی‌های چند مدت اخیر در شهرستان تفت شاهد رشد چشمگیر حضور گردشگران در مناطق مختلف شهرستان به‌ویژه تفرجگاه‌های دره گاهان و تامهر بوده‌ایم.
فرماندار شهرستان تفت در ادامه افزود: ضرورت دارد با برنامه‌ریزی مناسب، ارائه خدمات لازم به مراجعه‌کنندگان به این تفرجگاه‌ها صورت گیرد و در مورد تفرجگاه دره کاهان با واگذاری این منطقه از منابع طبیعی و آبخیزداری به شهرداری تفت سامان‌دهی این مجموعه در دستور کار این شهرداری قرارگرفته و بخشی از هزینه‌های این ساماندهی با پیشنهاد شورای شهر تفت با اخذ عوارض ورودی از مراجعه‌کنندگان و بخشی دیگر با تخصیص اعتبار در بودجه شهرستان تأمین خواهد شد.
محامدی تصریح نمود: پیرامون تفرجگاه تامهر روستای اسلامیه نیز باید اقداماتی به‌منظور سامان‌دهی این مجموعه صورت گیرد و بزرگ‌ترین مشکل کنونی این تفرجگاه نیز روشنایی این مجموعه است و نیاز است اقداماتی به‌منظور رفع این مشکل صورت گیرد.
"محمد آخوندی" مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد نیز در این جلسه بر لزوم اختصاص اعتبار ویژه برای سامان‌دهی تفرجگاه تامهر تأکید و اظهار داشت: تاکنون هزینه‌های زیادی برای تفرجگاه چشمه تامهر توسط این اداره کل صورت گرفته و هزینه‌های نگهداری این مجموعه نیز بسیار بالاست و برای سامان‌دهی این تفرجگاه همکاری سایر ادارات و بخش خصوصی و دهیاری اسلامیه نیاز است.
در ادامه این جلسه از تفرجگاه چشمه تامهر روستای اسلامیه شهرستان توسط مسئولین بازدید صورت گرفت و حل مشکل روشنایی تفرجگاه چشمه تامهر با همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری و در اولویت قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار