تکمیل دسترسی‌ها و زیرساخت‌های بلوار پیامبر اعظم(ص) نیازمند هزینه بسیار است

قم (پانا) - معاون معماری و شهرسازی شهردار قم گفت: یکی از مسائلی که هست این بوده که تکمیل دسترسی‌های بلوار پیامبر اعظم نیازمند زمان و هزینه است؛ تملکاتی در بخش‌هایی از بلوار نیاز است تا دسترسی ها تکمیل شده و مشکلات ترددی محور حل شود.

کد مطلب: ۹۱۱۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل دسترسی‌ها و زیرساخت‌های بلوار پیامبر اعظم(ص) نیازمند هزینه بسیار است

غلامرضا جانقربان با تاکید بر هزینه‌های گسترده‌ای که در سال‌های اخیر شهرداری قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) انجام داده است اظهار کرد: این بلوار بین حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران یک محور آیینی و مذهبی و معنوی ویژه است که خوشبختانه در سال‌های اخیر به یک محور برای حرکات مذهبی در ایام و مناسبت های مختلف هم تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه البته بخشی از زیرساخت‌های بلوار پیامبر اعظم(ص) و دسترسی‌های مورد نیاز آن تکمیل نشده است گفت: برای این کار تملکات و هزینه‌های گزافی مورد نیاز است که با توجه به محدود بودن درامدهای مدیریت شهری نیازمند این است که به مرور انجام شود.

معاون معماری و شهرسازی شهردار قم با اشاره به وضعیت تکمیل زیرساخت‌ها و دسترسی‌های بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: یکی از مسائلی که هست این بوده که تکمیل دسترسی‌های بلوار پیامبر اعظم(ص) نیازمند زمان و هزینه است؛ تملکاتی در بخش‌هایی از بلوار نیاز است تا دسترسی ها تکمیل شده و مشکلات ترددی محور حل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار