برگزاری جشنواره مدرسه ای خیر نیکوکار اردشیر زارعی دراردبیل

اردبیل (پانا) - جشنواره مدرسه ای خیر نیکوکار اردشیر زارعی در مدرسه زنده یاد محترم پناهی ناحیه یک اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۰۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره مدرسه ای خیر نیکوکار اردشیر زارعی دراردبیل

دراین جشنواره رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان در سخنانی آثار عمل نیک انسان‌ها از جمله کار خیر مدرسه سازی را بسیار ماندگار عنوان کرد و افزود : حرکت خیر مدرسه سازی به عنوان اقدامی فراگیر امروز نه تنها کل کشور بلکه تمام جهان را فراگرفته است.
جواد قرآن نویس اظهار داشت : آثار برکت حضور و فعالیت خیران مدرسه ساز در روستا‌ها و شهرها کاملا مشهود است و مدارس ساخته شده توسط این افراد گواهی بر عمل خیر و انسان دوستانه آن ها است.
او با اشاره به اینکه خیر مدرسه ساز دارایی خود را در طبق اخلاص می‌گذارد ، افزود : بسیاری از انسان‌ها از جان خود برای حفظ مالشان می گذرند در حالیکه خیران مال خود را برای آینده بچه های این مرز و بوم انفاق می کنند.
رییس مجمع خیرین مدرسه سازاستان با اشاره به اینکه در جهان امروز شاهد جنگ و جدال و مبارزه با ظلم و بی عدالتی هستیم خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی که دنیا با آن درگیر است ما در کشورمان ایران گرد هم می آییم و مدرسه افتتاح می کنیم تا بچه هایمان درس بخوانند و با دنیای وانفسای امروز مبارزه کنند.
قرآن نویس در پایان با قدردانی از دانش‌آموزان و مسئولان مدرسه به دلیل برپایی مراسم با شکوه استقبال از مدعوین و نیز قدردانی مجدد از زارعی برای تمامی دانش‌آموزان این مرز و بوم آرزوی موفقیت کرد.
اردشیر زارعی خیر سازنده مدرسه مرحومه محترم پناهی که به نام مادر این خیر نامگذاری شده دیگر سخنران این مراسم بود.
او با تاکید بر اینکه دانش آموزان آینده سازان این کشور هستند اظهار داشت : از دانش‌اموزان می خواهم در راه علم و دانش نهایت تلاش خود را به کار گیرند و یادآور می‌شوم که نقش معلم در آموزش و تعلیم دانش آموزان بسیارمهم است زیرا کلاس درس را می توان زیر درخت هم انجام داد، عنصر اصلی معلم است.
زارعی تصریح کرد: معلمان باید اندیشیدن را به دانش‌آموزان یاد بدهند زیرا آنان ادیبان ،هنرمندان و دانشمندان آینده کشور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار