زمان معرفی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

تهران (پانا) - کمیته ملی المپیک ایران امروز میهمانان ویژه ای از کشور کرواسی داشت و به نظر می رسد این می تواند به معنای آغاز برنامه های مشترک میان فوتبال دو کشور باشد.

کد مطلب: ۹۱۰۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
زمان معرفی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

به گزارش" ورزش سه" رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک با دعوت کمیته ملی المپیک ایران به تهران سفر کرده اند و در همین رابطه امروز مراسمی در هتل آکادمی برگزار شد.

مسئولان بلند پایه کمیته ملی المپیک کرواسی امروز از امکانات فوتبال ایران دیدن کردند و قرار است تفاهمنامه خواهرخواندگی میان ایران و کرواسی برگزار شود.

ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال درحاشیه این مراسم به خبرنگار "ورزش سه" گفت:« امروز مراسمی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی برگزار شد و آن ها از امکانات فوتبال ایران دیدن کردند.» او افزود:« یک هیاتی از کشور کرواسی متشکل از رئیس و دبیرکمیته ملی المپیک با شرایطی که آقای دکتر صالحی امیری و آقای شهنازی به وجود آوردند به ایران آمدند و این هیات از کمپ تیم ملی و مرکز ملی فوتبال ایران بازدید کردند.» او ادامه داد:« انشالله بتوانیم در آینده روابط خوبی در ورزش و بخصوص فوتبال با کرواسی داشته باشیم. کرواسی در فوتبال نایب قهرمان جهان است و ما علاقمند هستیم که با کشورهای بزرگ دنیا در فوتبال ارتباط برقرار کنیم چرا که این موضوع به پیشرفت تیم کمک می کند.»

شکوری افزود:« ما بحث خواهرخواندگی با فوتبال کرواسی را مطرح کرده و پیش نویس توافقنامه را به آن ها داده ایم. قرار است در آینده ای نه چندان دور داور شوکررئیس فدراسیون فوتبال کرواسی با آقای تاج با هم دیدار خواهند کرد و امیدوارم که شاهد اتفاق های خوبی باشیم.»

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره عدم حضور زلاتکو کرانچار در این مراسم گفت:« کلیه نفراتی که از کشور کرواسی در ورزش ما هستند ، مربی و بازیکن به این مراسم دعوت شده بودند. آقای کرانچار اما دچار سرماخوردگی شدند و نتوانستند بیایند اما آقایان برانکو ایوانکوویچ و وینکو بگوویچ و همچنین دیگر کروات های فوتبال ما حضور داشتند و خوشحال هستیم که توانستیم چنین جلسه ای را برگزار کنیم.»

ابراهیم شکوری درباره اینکه سرمربی تیم ملی ایران چه زمانی مشخص خواهد شد هم گفت:« مطمئنا آقای تاج تا قبل از بازی سوریه به جمع بندی رسیده و سرمربی تیم ملی را انتخاب می کنند. اولویت برای ما انتخاب خوب است و انشاببه با تلاش فدراسیون فوتبال به نتیجه خوبی برسیم.» او در پایان با اشاره مجدد به توافقات انجام شده با هیات ورزشی کروات افزود:« ما در پیش نویسی که به هیات کرواسی تقدیم کردیم همه مباحث از جمله بازی های دوستانه فوتبال در رده های بزرگسالان و امید و همچنین دیگر رده ها مثل فوتسال ، فوتبال ساحلی و رده های پایه را در نظر گرفته ایم که امیدورام بتوانیم بازی های دوستانه خوبی برای تیم های فوتبال ایران فراهم کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار