تازه‌ترین اخبار از نمایش پرستاره «عروس مردگان»

مهدی نوروزی: ارکستر ایستگاه حضوری متفاوت را در «عروس مردگان» تجربه خواهد کرد 

تهران (پانا) - با اعلام آغاز بلیت فروشی نمایش موزیکال «عروس مردگان» از ساعت 12 امروز – 8 اردیبهشت سرپرست ارکستر خصوصی ایستگاه جزئیات جدیدی از بخش موسیقی این نمایش پرستاره را اعلام کرد. 

کد مطلب: ۹۱۰۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تازه‌ترین اخبار از نمایش پرستاره  «عروس مردگان»

به گزارش روابط عمومی پروژه، مهدی نوروزی سرپرست ارکستر خصوصی ایستگاه درباره این اجرا گفت: «ارکستر ایستگاه در این برنامه به صورت ارکستر مجلسی روی صحنه خواهد رفت و آثار به صورت ارکسترال تمرین و آماده شده تا حضوری متفاوت را در «عروس مردگان» تجربه شود.»
نوروزی افزود: «سکشن کامل سازهای زهی برای این اجرا در نظر گرفته شده است و در بخش هایی نیز سازهای بادی به ارکستر اضافه می شوند. قطعات اورجینال انیمیشن «عروس مردگان» برای این اجرا روی صحنه نواخته خواهند شد و بخشی دیگر از قطعات هم توسط ارکستر ایستگاه و هنرمندانی چون آرمان مهربان و امید رجبی ارکستراسیون شده است.»
سرپرست ارکستر ایستگاه که پیش از این تجربه اجرا با «کلایدرمن» و «ناصر چشم آذر» را در کارنامه خود دارد توضیح داد: «در بخش تنظیم های مجدد هم آرمان مهربان آثار را تنظیم کرده است و در این کنسرت نمایش 14 اثر به صورت زنده روی صحنه اجرا خواهد شد که یکی از قطعات با حضور خواننده جوانی اجرا خواهد شد و بقیه آثار نیز بی کلام هستند. 28 نوازنده در این اجرا در قالب ارکستر ایستگاه روی صحنه خواهند رفت. یک ماه است که تمرینات آغاز شده است و این اجرا به لحاظ موسیقی بسیار قدرتمند و قوی انجام شده است.»
این نمایش با نقش‌آفرینی (به ترتیب الفبا) مهران احمدی، مهران امام‌بخش، نازنین بیاتی، سارا توکلی، فرناز توللی، امیر جعفری، شقایق دهقان، ناصر عاشوری، علی عامل هاشمی، نیکی کریمی، میلاد کی‌مرام و محمد لهراسبی از اواسط اردیبهشت‌ماه روی صحنه می‌رود.
نمایش «عروس مردگان» اقتباسی است از «عروس مرده» به کارگردانی تیم برتون که نمایشی موزیکال است.
«عروس مردگان» فقط ۱۵ اجرا در «تهران رویال هال اسپیناس پالاس» خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار