آیین اختتامیه هشتمین جشنواره نوجوان سالم در آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی آشنایی دانش آموزان، معلمان و والدین با شاخص های فکری، جسمی و روحی جامعه سالم را از اهداف جشنواره نوجوان سالم عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۱۰۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین اختتامیه هشتمین جشنواره نوجوان سالم در آذربایجان غربی برگزار شد

ولی حسینی در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره نوجوان سالم از افزایش قابل توجه آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره گفت: امسال یعنی در جشنواره هشتم 13 هزار 850 اثر از سوی دانش آموزان، همکاران و والدین تهیه و ارسال شده است. این رقم در مقایسه با جشنواره هفتم نشان از افزایش 2347 اثری دارد. ۷۳۲۲ اثر در جشنواره ششم و ۱۱۵۰۰ اثر در جشنواره هفتم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

وی به وجه تمایز این جشنواره نسبت به سال های گذشته اشاره کرد و گفت: ارتقای کمی و کیفی جشنواره مورد هدف مجموعه آموزش و پرورش استان بود که با برنامه ریزی های دقیق صورت گرفته این مهم محقق شد.

حسینی در این خصوص ادامه داد: در این جشنواره دو مجری که یکی از آن ها از دانش آموزان موفق و همان نوجوانان سالمی که جشنواره به دنبال شناسایی، فرهنگ سازی و شکوفا نمودن استعدادهای این دانش آموزان است؛ استفاده شده و با این امر پیام زایندگی و متبلورسازی استعدادهای دانش آموزان در آموزش و پرورش را به جامعه و خانواده ها منتقل می کنیم.

وی در رابطه با اهداف این جشنواره نیز گفت: توسعه نهضت پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در دل آموزش و پرورش و اجرای اسناد بالادستی آموزش و پرورش و ساحتهای ششگانه تربیتی از مهمترین اهداف همشتمین جشنواره نوجوان سالم است.


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پررش آذربایجان غربی افزود: پتاسیل و ظرفیت های آموزش و پرورش در پیشگیری، شناسایی و الگوهای پیشگیری باید بیان شده و و الگوهای موفق پیشگیری شناسایی و به کودکان و نوجوانان معرفی شوند.

حسینی در این رابطه ادامه داد: مدرسه بهترین مکان برای پیشگیری و فرهنگ سازی است و برای این امر نیازمند هم افزایی بین دستگاه ها می باشیم.

به گفته حسینی طرح " نظام مراقبت از دانش آموزان " یا همان طرح "نماد" تا سال 1400 در تمام مدارس استان اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار