رئیس جمهور در تابستان امسال به استان اردبیل سفر می‌کند

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل از سفر رئیس جمهور به استان در تابستان امسال خبر داد و گفت: در سفر رئیس جمهور، چندین پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در استان اردبیل افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شوند.

کد مطلب: ۹۱۰۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جمهور در تابستان امسال به استان اردبیل سفر می‌کند

اکبر بهنام‌جو در نشست با معاون اجرایی و پشتیبانی دفتر رئیس جمهور در تهران اظهار داشت: فاز دوم کارخانه آرتاویل تایر، کامیون سازی مشگین شهر و طرح اقتصادی پایاب سد خداآفرین از جمله طرح‌های شاخص قابل افتتاح در سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان خواهد بود .

او گزارشی از وضعیت پروژه های نیمه تمام و در دست اجرا و اولویت های توسعه اقتصادی استان در سال رونق تولید ارایه کرد و گفت: پروژه راه آهن اردبیل - پارس‌آباد، توسعه راه‌های ارتباطی استان و آبرسانی روستایی از مهمترین درخواست‌ها و الزامات اولویت‌دار برای پیشرفت و آبادانی استان اردبیل به شمار می‌روند .

در این نشست که پیرموذن رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان و عظیم زاده؛ مشاور امور بین الملل استاندار اردبیل هم حضور داشتند بهنام‌جو از تشکیل کمیته‌های عمرانی و اقتصادی جهت پیگیری پروژه های مربوط خبر داد و خواستار اختصاص اعتبارات و تسهیلات لازم برای حمایت از توسعه صنایع استان و اجرای طرح های تولیدی و اشتغال زایی در بخش های کشاورزی و گردشگری شد .

معاون اجرایی و پشتیبانی دفتر رئیس جمهور نیز در این دیدار از آمادگی استان اردبیل برای استقبال از سفر رئیس جمهور به استان قدردانی کرد و گفت: سفر رئیس جمهور به اردبیل در تابستان امسال انجام می‌شود .

علی اصغر احمدی افزود: در اولین فرصت برای بازدید میدانی از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و بررسی نیازها و اولویت‌های استان به اردبیل سفر خواهم کرد و گزارش آن متعاقبا به هیئت دولت و دفتر ریاست جمهوری ارایه خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار