نمایشگاه هفته مشاغل و فرصتی برای انتخاب رشته صحیح

تهران (پانا) - ندیری، مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه 5 تهران هفته مشاغل را فرصت مغتنمی  برای پرداختن به موضوع اساسی و مهم هدایت تحصیلی وانتخاب رشته تحصیلی دانش آموزان عنوان کرد. 

کد مطلب: ۹۱۰۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه هفته مشاغل و فرصتی برای انتخاب رشته صحیح

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی منطقه 5، ندیری در نمایشگاه دانش آموزی معرفی مشاغل شهر تهران اظهار داشت: هفته مشاغل فرصت مغتنمی است تا بتوانیم به موضوع اساسی و مهم هدایت تحصیلی وانتخاب رشته تحصیلی مناسب، مطلوب و ارزنده به دانش آموزان عزیزمان کمک شایسته ای نماییم .
وی افزود: دانش آموزان در شرایطی هستند که ، آگاهی مناسب و دانش کافی را در این زمینه ندارند. برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند کمک شایسته ای در این باب فراهم نماید. در این راستا نمایشگاه هفته مشاغل که از 7 تا 10 اردیبهشت ماه در منطقه 5 برقرار است می تواند زمینه ایجاد اشتغال برای دانش آموزان را فراهم نماید.
وی با بیان اینکه هفته مشاغل فرصت مناسبی برای ایجاد و تقویت روحیه خلاقیت و آفرینش در بین دانش آموزان می باشد، افزود: کسب اطلاعات کافی و لازم در زمینه اشتغال و تحصیل دانشگاهی در بخش و حوزه علاقه مندی ها، از ویژگی های این هفته می باشد که با برگزاری نمایشگاه های مختلف مشاغل در سطح کشور، می توانیم دانش آموزان را در انتخاب بهتر تحصیلی و اشتغال یاری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار