واکنش جالب علیرضا بیرانوند به شکایت سپاهان از او

تهران (پانا) - گلر پرسپولیس تیمش را شانس صد در صد قهرمانی در این فصل لیگ برتر می‌داند و معتقد است آنها هت تریک قهرمانی خواهند کرد.

کد مطلب: ۹۱۰۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
واکنش جالب علیرضا بیرانوند به شکایت سپاهان از او

به گزارش خبرورزشی، پانزدهمین کلین‌شیت علیرضا بیرانوند در یک دیدار جنجالی رقم خورد؛ بازی با سپاهان اصفهان که با تساوی بدون گل به پایان رسید و آبستن حوادث زیادی بود. جالب آنکه یک روز پس از پایان این دیدار باشگاه سپاهان اصفهان از دروازه‌بان پرسپولیس شکایت کرد و...

در همین راستا مصاحبه علیرضا بیرانوند را بخوانید.

* خبر داری باشگاه سپاهان اصفهان از تو شکایت کرده است؟
سپاهان از من شکایت کرده؟

* بله!
مهم نیست! (تمایلی برای ادامه گفتگو در این رابطه نشان نمی‌دهد.)

* بازی بسیار سنگینی بود. قبول داری؟
صددرصد، ما برای برد و کسب ۳ امتیاز وارد زمین شدیم، اما متأسفانه با بدشانسی موقعیت‌های ما خراب شد. می‌توانستیم این بازی را ببریم.

* اگر برنده می‌شدید می‌توانستید شانس قهرمانی خود را به شدت افزایش بدهید.
هنوز هم شانس اول قهرمانی هستیم. ما یک تیم هماهنگ، یکدست و خوب هستیم که در دو، سه سال گذشته شایستگی خود را نشان دادیم. هواداران پرشور و خوبی هم داریم و فقط و فقط به تکرار قهرمانی فکر می‌کنیم.

* بازی بعدی شما با تراکتورسازی است که به نظر می‌رسد تا حد زیادی شانس قهرمانی خود را با شکست مقابل ذوب‌آهن از دست داده باشد.
نه، تراکتورسازی تیم خوب و پرمهره‌ای است. اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی را دارد که البته فکر می‌کنم آقامسعود از بازی مقابل ما محروم شده باشد!

* بله، شجاعی نمی‌تواند برابر پرسپولیس بازی کند.
به هر حال تراکتورسازی بازیکنان خوبی دارد و ما هم برای رسیدن به عنوان قهرمانی باید با حداکثر توان سه بازی آینده خودمان را انجام بدهیم.

* ابتدای بازی با سپاهان اصفهان یک درگیری لفظی کوچک با توپ‌جمع‌کن بازی پیدا کردی. ماجرا چه بود؟
چیز خاصی نبود. من گفتم دقت کند که به موقع توپ را برساند ولی بلافاصله خودم پشیمان شدم. من رابطه بسیار خوبی با توپ‌جمع‌کن‌ها دارم، چون خودم هم یک زمانی توپ‌جمع‌کن بودم. نمی‌خواستم دل او از من بشکند و خیلی زود صورتش را بوسیدم و از دلش درآوردم .

* اتفاقاً تمام این صحنه‌ها از تلویزیون پخش شد. صحنه قشنگی بود و...
گفتم که چیز خاصی نبود.

* به عنوان سؤال آخر پرسپولیس چند درصد شانس قهرمانی دارد؟
بنویسید ۱۰۰ درصد!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار