معاون پژوهش و برنامه ریزی : مدرسه محوری یکی از مهمترین رویکردهای سند تحول بنیادین است

یزد (پانا) - معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت : مدرسه محوری یکی از مهمترین رویکردهای سند تحول بنیادین است .

کد مطلب: ۹۱۰۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون پژوهش و برنامه ریزی : مدرسه محوری یکی از مهمترین رویکردهای سند تحول بنیادین است

" علیرضا مصباح فر" در شورای نظارت بر مدارس غیردولتی برنامه نظام سنجش و توسعه شایستگی های عمومی و حرفه ای مدیران مدارس را تشریح کرد.

وی افزود: برای تحقق مدرسه محوری ، توانایی و صلاحیت مدیران یکی از مهم‌ترین موارد به شمار می آید.

مصباح فر گفت: بر این اساس برنامه نظام سنجش و توسعه شایستگی های عمومی و حرفه‌ای مدیران مدارس در استان یزد اجرا می‌شود و همه مدیران مدارس و مراکز غیردولتی باید در این برنامه شرکت نمایند.

وی با اشاره به اینکه در این برنامه صلاحیت های مدیران در دو بخش صلاحیت های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار می گیرد گفت : در این برنامه علاوه بر سنجش حوزه ارزش‌ها و نگرش ها، مهارت های مدیران در بخش های نظارت و کنترل، مدیریت ارتباطات، مدیریت منابع، مدیریت آموزشی، شایستگی های دانشی، ویژگی‌های شخصیتی و سایر توانمندی‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

مصباح فر تاکید کرد: بر این اساس برای هر مدیر شماره تایید صلاحیت صادر شده و مبنای ادامه فعالیت وی در سال تحصیلی ۹۹_۹۸ خواهد بود و نتایج ارزیابی، برای نیاز سنجی دوره های آموزشی مدیران نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار