با حضور در غرفه خیرین مدرسه‌ساز در نمایشگاه بین‌المللی خیرین مدرسه‌ساز انجام شد؛

درخواست جهانبخش سلطانی از خیران برای ساخت مدرسه در مناطق سیل‌زده

تهران (پانا) - جهانبخش سلطانی هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون از غرفه خیرین مدرسه‎‌ساز بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۱۰۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
درخواست جهانبخش سلطانی از خیران برای ساخت مدرسه در مناطق سیل‌زده

به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، در حاشیه بازدید هنرمند مردمی جهانبخش سلطانی، او به اتفاقات اخیر در مناطق سیل‌زده اشاره کرد و خطاب به خیرین مدرسه‌ساز گفت: «در چنین موقعیتی همه افراد چه هنرمندان و خیران و...، باید در حد توان با نگاه، معرفت و عشق به یاری هم‌میهنان خود بشتابند. کسانی که خیر هستند به لطف الهی پر از مهربانی و عشق هستند و آن‌ها نمی‌توانند کمک‌رسان نباشند زیرا آنها از تکلیف الهی خود آگاهی و دانایی دارند و با عشق به این وظیفه خود عمل می‌کنند و امیدوارم همگی بتوانیم در زمره خیران باشیم و کار خیر انجام دهیم.»

او به نقش هنرمندان در گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی اشاره کرد و گفت: «پایه هنر بر اساس مددرسانی است و رسالت یک هنرمند این است که نگذارد عشق به خشم و محبت به کینه تبدیل شود چون این وظیفه خلیفه الهی است. هنر به لحاظ بیان، تصویر، صدا و... بسیار موثر است و در واقع به همین دلیل، هنرمندان در قلب و روح جامعه حضور دارند و کار هنر و هنرمند دعوت مردم به سلامتی، امید و عشق است.»

او همچنین افزود: «در چنین موقعیتی که شاهد رنج هم نوع خود به صورت ملموس هستیم باید با عشق، دانایی، قلم، و علم با مددرسانی کمک‌رسان باشیم و به این صورت است که انسان سر راحت بر بالین می‌گذارد. خیرانی که گام در این میانه عشق گذاشتند در واقع دعوت به امید، سلامتی و ایمان و معرفت می‌کنند.»

او در پایان ضمن بازدید از کتاب‌ها و زندگینامه‌های خیران در دفتر خیرین مدرسه‌ساز، یادبودی برای تکریم فعالیت خیران نوشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار