واکنش وزیر کشور به ارسال پیامک‌های پلیس امنیت اخلاقی برای رانندگان بدحجاب

تهران (پانا) - وزیر کشور در خصوص پیامک‌های اخیر پلیس امنیت اخلاقی به رانندگان بدحجاب این اقدام را «دوراندیشانه» توصیف کرد.

کد مطلب: ۹۱۰۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
واکنش وزیر کشور به ارسال پیامک‌های پلیس امنیت اخلاقی برای رانندگان بدحجاب

به گزارش ایلنا، رحمانی فضلی در حاشیه نشست سالانه فرماندهان ناجا در خصوص پیامک‌های پلیس امنیت اخلاقی گفت: جزو وظایف نیروی انتظامی است که قانون را در جامعه برقرار کند و نیروی انتظامی تاکنون با دور اندیشی به این امر عمل کرده است. به جای اینکه در خیابان‌ها با مردم برخورد شود به افرادی که دچار خطا شده‌اند، پیامک داده شود و بعد از دو سه بار پیامک نیروی انتظامی باید به آنها رسیدگی کند.

رحمانی فضلی در مورد اعتبارات مربوط به سیل نیز گفت: ۳۵ هزار میلیارد تومان در قالب تسهیلات و اعتبارات به موضوع سیل اختصاص یافته که ۳ هزار میلیارد آن کمک بلاعوض است. ۵ هزار میلیارد تسهیلات تصویب شده که از محل تملک دارایی باید پرداخت شود. به تناسب هزینه‌ها باز هم دولت باید تخصیص دهد.

وی ادامه داد: در حادثه سیل ۱۷۴ هزار مورد تخریب داشتیم که اقدامات اولیه برای رسیدگی به آنها صورت گرفت و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمتر از یک سال به نقطه مطلوب خواهیم رسید‌. از اول نیت ما این بود که تشکل‌ها و دستگاه‌ها وارد نوسازی و بازسازی شوند.

او افزود: دولت باید به تناسب هزینه‌ها تخصیص بدهد و امیدوارم به همراهی مردم و همدلی آنها در بازسازی و نوسازی موفق باشیم. درخواست ما از رسانه‌ها این است که مردم و دستگاه‌های اجرایی کمک بیشتری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار