برگزاری نمایشگاه ماتنها یک زمین داریم درشهر ری

شهرری(پانا) - دومین جشنواره و نمایشگاه ما تنها یک زمین داریم با آثار دانش آموزان مراکز پیش دبستانی معاونت ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در سالن ورزشی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۰۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه ماتنها یک زمین داریم درشهر ری

مهدی حسینی معاون آموزش ابتدایی ناحیه دو شهر ری در حاشیه این نمایشگاه، با اشاره به جایگاه دوره پیش دبستانی در آموزش و پرورش گفت: نگاه ما به دوره پیش‌دبستانی نگاه خاص و توجه ویژه‌ای است.

او در خصوص اقدامات در این حوزه تصریح کرد: از جمله کارهایی که امسال به ویژه در ناحیه دو شهرری انجام شد، در راستای حفاظت از محیط زیست است.

مهدی حسینی در ادامه تاکید کرد: دوره پیش دبستانی دوره‌ای است که تاثیرپذیری بیشتری در آن وجود دارد و هر اندازه از دوره‌های پائین تر شروع کنیم تاثیرگذاری بیشتر خواهد شد و این آموزه‌ها را از دوره پیش دبستانی شروع می کنیم تا از کودکی این آموزه در ذهن بچه‌ها نقش ببندد و تا ابد باقی بماند.

او به سایر برنامه‌های دیگر برای پایه پیش دبستانی اشاره کرد و افزود: به غیر ازبرنامه «ما تنها یک زمین داریم» برنامه «هویت ملی کودکان» وچندین برنامه دیگر را را برای آشنایی کودکان با نمادهای ایرانی بودن و فرهنگ ایرانی اجرا کردیم و در ردیف اهداف دوره پیش دبستانی است .

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار