جزئیات جلسه هم اندیشی صبحگاهی شورا

محسن هاشمی: افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی امروز در جلسه دولت مطرح می‌‎شود

تهران (پانا)- رئیس شورای شهر تهران جزئیات جلسه هم‌اندیشی صبح امروز با شهردار تهران را تشریح کرد.

کد مطلب: ۹۱۰۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
محسن هاشمی:  افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی امروز در جلسه دولت مطرح می‌‎شود

محسن هاشمی در حاشیه برگزاری جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و همچنین معاونان وی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مطالب زیادی در ارتباط با موضوعات مختلف مطرح شد که از آن جمله می‌توان موضوع قیمت‌ها و افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی و ستاد تنظیم بازار و همچنین موضوعات مرتبط با آن اشاره کرد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: با توجه به مطالب مطرح شده قرار شد که شهردار تهران نیز موضوع افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی را امروز در جلسه دولت مطرح کند و پس از آن فرآیند اجرایی آن نیز انجام شود.

هاشمی همچنین در ارتباط با حواشی و تغییرات سرپرست برج میلاد در هفته‌های گذشته گفت: در این زمینه نیز آقای یگانه معاون امور فرهنگی و اجتماعی توضیحاتی را مطرح کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا قبل از انتصاب آریا زند به عنوان سرپرست برج میلاد فرآیند تاییدیه‌های وی از مراجع رسمی انجام نشده است گفت: قطعا این فرآیند انجام می‌شود ولی یکی از مشکلاتی که وجود دارد این است که در گذشته از یک مرجع تاییدیه اخذ می‌شد اما متاسفانه هم اکنون نهادهایی که نظر می‌دهند زیاد شده‌اند و در همین زمینه سوء تفاهماتی پیش می‌آید.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در ادامه جلسه نیز با توجه به فرا رسیدن نهم اردیبهشت‌ماه روز شوراها از اعضای شورای شهر تهران نیز تقدیر و تشکر شد و در پایان نیز موضوعات مختلف از سوی اعضای شورای شهر تهران در جلسه هم اندیشی مطرح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار