گردهمایی کشوری سرگروه های آموزشی ادبیات فارسی و علوم اجتماعی دوره متوسطه در سنندج آغاز شد

سنندج(پانا)-گردهمایی کشوری سرگروه های آموزشی ادبیات فارسی دوره اول متوسطه و علوم اجتماعی دوره متوسطه نظری در سنندج آغاز شد .

کد مطلب: ۹۱۰۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی کشوری سرگروه های آموزشی ادبیات فارسی و علوم اجتماعی دوره متوسطه در سنندج آغاز شد

آیین افتتاحیه همایش کشوری سرگروه های آموزشی دروس علوم اجتماعی و ادبیات فارسی دوره متوسطه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ، معاون آموزشی دفتر آموزش متوسطه ، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ، مسئولین دفتر تالیف ، سرگروه های آموزشی تمام استانها، مسئولین و دست اندرکاران امر در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد .

مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در این نشست با بیان اینکه دبیرخانه کشوری دروس ادبیات فارسی متوسطه اول و علوم اجتماعی متوسطه دوم در استان کردستان مستقر است، گفت: همایش کشوری سرگروه های آموزشی این دروسی به مدت دو روز در سنندج برگزار و علاوه بر حضور مسئولین وزارتی و دفتر تالیف، 64 نفر از سرگروه های آموزشی استانها نیز در این همایش شرکت و در این دو روز مسائل آموزشی بررسی و کتاب های درسی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد .

وی از حضور مسئولین وزارتی و دفتر تالیف در این همایش خبر داد و اظهار داشت : در این همایش علاوه بر نقد و بررسی کتب های درسی ادبیات فارسی متوسطه اول و علوم اجتماعی متوسطه نظری ، محور فعالیت گروه های آموزشی ادبیات فارسی متوسطه اول ، کتب درسی ، برگزاری جشنواره و برنامه های کیفیت بخشی است .

نامدار با بیان اینکه المپیاد داستان کوتاه دبیران دوره متوسطه با مشارکت معلمان هشت استان منطقه غرب کشور با تولیت استان کردستان در حال اجراست، برگزاری اختتامیه این المپیاد را برنامه دیگر این همایش عنوان کرد .

گفتنی است همایش دو روزه کشوری روزهای شنبه و یکشنبه 7 و 8 اردیبهشت به همراه گردهمایی قطبی معاونین آموزش متوسطه قطب دو کشوری و اختتامیه اولین المپیاد داستان کوتاه دبیران نیز در سنندح برگزار می شود و علاوه بر سخنرانی مسئولین وزارتی و دفتر تالیف کتب درسی ، کارگاه های آموزشی با حضور مسئولین و اساتید برگزار می شود .

هم چنین در این نشست فریبا نامداری مسئول دبیرخانه کشوری ادبیات فارسی دوره اول متوسطه و محمد قربانیان مسئول دبیرخانه کشوری علوم اجتماعی دوره متوسطه نظری گزارشی از اقدامات دبیرخانه ، مسائل و مشکلات را بیان کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار