مدارس 6 کلاسه و 3 کلاسه منطقه صوفیان آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

تبریز ( پانا ) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در سفر یک‌روزه خود به شهرستان صوفیان دو پروژه آموزشگاهی 6 کلاسه و 3 کلاسه را افتتاح کرد.

کد مطلب: ۹۱۰۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مدارس 6 کلاسه و 3 کلاسه منطقه صوفیان آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

افتتاح مدرسه ابتدایی سه کلاسه سپهر شهریار بانک صادرات ایران با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و مسئولین شهرستان شبستر و روستای سهرقه صوفیان در اولین ساعات این سفر یکروزه انجام پذیرفت.

این مدرسه ی روستایی در زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع توسط بانک صادرات ایران با هزینه ی 150 میلیون تومانی ساخته شده است.

افتتاح آموزشگاه مهندس امیر علیپور فرد روستای موجمبار منطقه صوفیان توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان و مسئولین شهرستان شبستر در ادامه ی این سفر انجام پذیرفت.

جعفر پاشایی در آیین افتتاح این مدرسه گفت :خیرین مدرسه ساز با ایجاد مدارس سرمشق می شوند تا عشق مدرسه سازی در جامعه ترویج و گسترش یابد.

این پروژه 6 کلاسه که کار ساخت آن از مهر ماه 97 آغاز شده بود، در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و زیربنای 600 متر مربعی با هزینه ی 800 میلیون تومانی به بهره برداری رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاح پروژه های آموزشگاهی صوفیان در دیدار با معلمان و دانش آموزان از نزدیک مشکلات آنان را بررسی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار