فرماندار اسلامشهر خبر داد: اختصاص تسهیلات با سودکم جهت نوسازی بافت‌های فرسوده اسلامشهر

فرماندار اسلامشهر گفت : جمعیت عظیمی از شهر تهران به شهرستان اسلامشهر درحال مهاجرت هستندکه میتوان احداث مسکن مناسب و ارزان در شهرک امام حسین(ع) منطقه رافراهم ساخت.

کد مطلب: ۹۱۰۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر خبر داد: اختصاص تسهیلات  با سودکم جهت نوسازی بافت‌های فرسوده اسلامشهر

مسعود مرسلپور در مراسم کلنگ زنی احداث بوستان شش و نیم هکتاری شهرک امام حسین(ع) اسلامشهرکه با حضور آیت الله امامی کاشانی تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، گفت: شهرک امام حسین(ع) اسلامشهراز جمله بافت‌های فرسوده قابل توجه شهرستان‌های استان تهران بشمار می رود که اغلب ساختمانها و معابر آن غیر مهندسی احداث شده است.

او با بیان اینکه با همکاری مستمر دولت و همراهی شهرداری و شورای شهر اسلامشهردر تلاش هستیم تا وضعیت شهرک امام حسین(ع) از شرایط فعلی بهبود یابد، افزود: تسهیلات مناسبی با سود بسیار پایین برای بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده اسلامشهر اختصاص یافته و امیدواریم با همکاری ساکنان این شهرک اقدامات خوبی در این زمینه انجام شود.

فرماندار اسلامشهر در ادامه از تولیت مدرسه عالی شهید مطهری خواستار ارائه تخفیف ویژه به ساکنان شهرک امام حسین(ع) در زمان نقل و انتقال اسنادشان شد و بیان کرد: با توجه به اینکه سه هزار متر مربع زمین برای احداث درمانگاه در شهرک امام حسین(ع) اختصاص یافته بخش خصوصی آمادگی دارد در صورت موافقت تولیت مدرسه عالی شهید مطهری نسبت به احداث درمانگاه و ارائه خدمات با نرخ دولتی اقدام کند.

مرسلپور همچنین به سرازیر شدن جمعیت عظیمی از شهر تهران به شهرستان اسلامشهر اشاره نمود و خاطر نشان کرد: می توان با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و موافقت و تفاهم تولیت مدرسه عالی شهید مطهری زمینه را برای احداث مسکن مناسب و ارزان در شهرک امام حسین(ع) فراهم ساخت.

/خبرنگار: فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار