خیرین مدرسه‌ساز شهرستان تفت، مدرسه‌سازی، مدرسه یاری و مدرسه داری را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند

تفت (پانا) - "محمد محامدی" با تقدیر از برگزارکنندگان همایش تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان تفت در مدرسه شاهد مسرتی گفت: بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز با شعار "افزایش ایمنی مدارس با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز" در حال برگزاری است و خوشبختانه خیرین مدرسه‌ساز شهرستان تفت پیشگام این شعار بوده‌اند و علاوه بر مدرسه‌سازی، مدرسه یاری و مدرسه داری نیز را در سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند و در فضاهای آموزشی ساخته‌شده در شهرستان به دنبال بهبود فضاهای آموزشی و تجهیز آن‌ها هستند تا کیفیت آموزشی مدارس شهرستان افزایش پیدا نماید.

کد مطلب: ۹۱۰۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مدرسه‌ساز شهرستان تفت، مدرسه‌سازی، مدرسه یاری و مدرسه داری را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند

"محمد محامدی" در همایش تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان تفت گفت: خیرین مدرسه‌ساز شهرستان تفت علاوه بر مدرسه‌سازی، مدرسه یاری و مدرسه داری نیز را در سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند و در فضاهای آموزشی ساخته‌شده در شهرستان به دنبال بهبود فضاهای آموزشی و تجهیز آن‌ها هستند تا کیفیت آموزشی مدارس شهرستان افزایش پیدا نماید.
فرماندار شهرستان تفت در ادامه افزود: خیرین مدرسه‌ساز در سال 97 حدود 30 میلیارد ریال در سطح مدارس و فضاهای آموزشی شهرستان هزینه نموده‌اند و اعتبارات دولتی تخصیص‌یافته در سال نیز در همین حدود بوده و این مقایسه میزان همیاری و مشارکت خیرین را به‌خوبی نمایش داده است.
وی خاطرنشان کرد: 16 مدرسه، فضای آموزشی و خوابگاه در شهر تفت توسط خیرین ساخته‌شده و حدود 35 درصد دانش آموزان تفتی از این مدارس و فضای آموزشی استفاده می‌نمایند و 3 فضای آموزشی جدید نیز در حال حاضر توسط خیرین محترم شهرستان در حال ساخت است و امید است این مهربانی و لطف توسط خیرین محترم ادامه پیدا کند.
محامدی بیان نمود: آنچه انسان با دست خویش می‌بخشد لذت دو صدچندانی دارد و این بزرگواری و بخشش خیرین شهرستان ادامه‌دار باشد.
فرماندار تفت اظهار داشت: تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز، تجلیل از شخص نیست و تجلیل از فرهنگ نوع‌دوستی در تمامی اقوام و مذاهب ایرانی است که در مواقع به یاری هم‌وطنان خویش درراه آموزش و تعلیم و تربیت آمده‌اند.
در ادامه این مراسم با اهدای لوح یادبود از خیرین مدرسه ساز و خانواده این عزیزان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار