با حضور رئیس شورای راهبردی ریاست جمهوری انجام شد؛

بازدید مدیران و سردبیران ارشد رسانه‌ها از مناطق سیل‌زده لرستان و خوزستان

تهران (پانا) - مدیران و سردبیران ارشد برخی رسانه‌ها به همراه رئیس شورای راهبردی ریاست جمهوری از مناطق سیل‌زده لرستان و خوزستان بازدید کردند و در جلسه ای سه ساعته با استاندار خوزستان به بررسی سیل در این استان و وضع فعلی خوزستان پرداختند.

کد مطلب: ۹۱۰۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیران و سردبیران ارشد رسانه‌ها از مناطق سیل‌زده لرستان و خوزستان

به گزارش برنا، در این بازدید که فریدون وردی نژاد، رئیس شورای راهبردی ریاست جمهوری، اسماعیل رمضانی، مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر، محمد حسن بلاغی مبین، مدیرعامل خبرگزاری برنا، مریم جمشیدی، مدیرعامل خبرگزاری پانا، پدرام الوندی، معاون خبر خبرگزاری ایرنا، شهریار شمس، سردبیر روزنامه همشهری، جواد دلیری، سردبیر روزنامه ایران، بهروز بهزادی، پیشکسوت رسانه و زهره آشتیانی، دبیر شورای راهبردی ریاست جمهوری حضور داشتند، هیئت رسانه ای روز پنجشنبه از شهرهای معمولان و پل دختر بازدید کردند و در جریان تخریب های انجام شده، میزان خسارت وارده، و چگونگی امداد رسانی به سیلزدگان پلدختر قرار گرفتند.

این هیات عصر روز پنجشنبه پس از بازدید هوایی از سد کرخه، با حضور در شهر اهواز از محل مدیریت کمک های داوطلبانه هلال احمر بازدید کردند و با همراهی دبیرکل جمعیت هلال احمر از به بازدید از محل اسکان موقت سیلزدگان در ورزشگاه تختی اهواز پرداختند.

فریدون وردی نژاد و هیات همراه روز جمعه ضمن بازدید از بخش های مختلف سد دز که با حضور سعید رئوفی نسب، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سد دز انجام شد در جریان وضعیت این سد قرار گرفتند. مدیران و سردبیران ارشد رسانه ای همچنین پس از بازدید هوایی از مناطق سیلزده استان خوزستان در جمع مردم بُنده، از توابع شهرستان سوسنگرد که به طور کامل زیر آب رفته حاضر شدند و به گفتگو با آنان پرداختند.

هیات رسانه ای همچنین در جلسه ای سه ساعته با استاندار خوزستان حضور یافتند و به بررسی وضعیت سیلاب های خوزستان، اقدامات انجام شده و میزان خسارت هایی که سیلاب به خوزستان وارد کرده قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار