42 گروه جهادی در سالگرد «اردیبهشت مقاومت» ساخت خانه‌های سیل‌زدگان را آغاز می‌کنند

ساری (پانا) - 42 گروه جهادی در بزرگداشت شهدای خان‌طومان، ساخت 150 واحد مسکونی برای سیل‌زدگان شهرستان سیمرغ را آغاز می‌کنند.

کد مطلب: ۹۱۰۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
42 گروه جهادی در سالگرد «اردیبهشت مقاومت» ساخت خانه‌های سیل‌زدگان را آغاز می‌کنند

عسگر مجیدی معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران ب در نشست خبری ستاد بزرگداشت اردیبهشت مقاومت با محوریت شهدای مدافع حرم مازندران و سالگرد شهدای خان‌طومان با اصحاب رسانه مازندران، 16 شهید استان در نبرد با گروه‌های تکفیری را اوج مقاومت در اردیبهشت سال 1395 برشمرد و گفت: «هر ساله یادواره این شهدا با نام اردیبهشت مقاومت برگزار می‌شود. سال گذشته این یادواره به شکل زرم‌واره برگزار شد و بنا بود امسال نیز این برنامه با شکل تازه‌ای در آمل برگزار شود که به دلیل وقوع سیل تغییر کرد.»

او خبر داد که برنامه امسال به شکلی متفاوت در شهرستان سیمرغ که کانون سیل اخیر در استان بود، در روز پنجشنبه 12 اردیبهشت برگزار می‌شود.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران اعلام کرد که در اردیبهشت امسال، 42 گروه جهادی به نام 42 شهید مدافع حرم مازندران، پروژه ساخت 150 واحد مسکونی در سیمرغ را تحویل گرفته و شروع به کار خواهند کرد.

به گفته مجیدی این گروه‌های جهادی متشکل از افراد متخصص در حرفه‌های گوناگون هستند و هر گروه، ساخت یک پروژه را برعهده گرفته و پس از پایان کار، آن را به صاحب آن در مناطق سیل‌زده تحویل می‌دهد.

او ادامه داد: «با توجه به حجم بالای کار از ظرفیت 700 گروه جهادی فعال در بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران و نیز از سایر گروه‌‌های جهادی داوطلب نیز استفاده خواهد شد.»

مجیدی یادآور شد که شهرهای ساری، بابل، بابلسر، قائم‌شهر و جویبار به عنوان شهرهای معین انتخاب شدند تا در اجرای برنامه‌ها به این پروژه‌ها کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار