حسن‌زاده: با خاطیان دیدار پرسپولیس و سپاهان سخت‌گیرانه برخورد می‌شود

تهران (پانا) - رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران از برخورد قاطع این کمیته با خاطیان دیدار پرسپولیس و سپاهان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۰۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
حسن‌زاده: با خاطیان دیدار پرسپولیس و سپاهان سخت‌گیرانه برخورد می‌شود

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی درباره دیدار شب گذشته (جمعه) تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان گفت: منتظریم تا گزارش مقامات رسمی مسابقه به ما برسد. ناظران انضباطی که در ورزشگاه بودند، جزئیات اتفاقاتی که مربوط به رفتار عوامل و تماشاگران هر دو تیم می‌شود را منعکس کردند و قطعا پس از وصول گزارش با رعایت مهلت حق دفاع در اولین فرصت ممکن رسیدگی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از اینکه رفتارهای غیرورزشی برخی تماشاگران قبل از شروع، در حین و حتی بعد از مسابقه زشت و ناپسند بوده و در شأن مسابقه بزرگی که به طور مستقیم در معرض دید میلیون‌ها تماشاگر تلویزیونی قرار گرفته، مسلما این پرونده را به دقت بررسی خواهیم کرد و چون در بخشی از این رفتارها سلامتی حاضران در ورزشگاه به خطر افتاده، تا جایی که قانون اجازه دهد، سختگیرانه برخورد خواهیم کرد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: یکی از نکات مهم مسابقه روز گذشته آشفتگی نیمکت‌ها و رفتارهای غیرمسئولانه کادر فنی دو تیم بوده است و انتظار می‌رفت بزرگ‌ترهای هر دو تیم در تلطیف اوضاع و احوال و ایجاد آرامش در ورزشگاه، بیشتر موثر باشند که متأسفانه اینگونه نشد. در هر صورت کمیته انضباطی به وظیفه خود در این خصوص عمل خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار