مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار سمنان:

۲۵۰۰ نفر سال گذشته از استان سمنان به حرم امام راحل اعزام شدند

سمنان (پانا) - مدیرکل دفتر امور اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه اعزام متقاضیان به مراسم ارتحال امام راحل در دستور کار است، گفت: پارسال دو هزار و ۵۰۰ نفر از استان سمنان به این مراسم اعزام شدند.

کد مطلب: ۹۱۰۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
۲۵۰۰ نفر سال گذشته از استان سمنان به حرم امام راحل اعزام شدند

امیر بینایی، در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد استانی بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و روز جهانی قدس به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه استان سمنان بابیان اینکه سال گذشته دو هزار و ۵۰۰ نفر از شهرهای استان سمنان برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام شدند، ابراز داشت: با توجه به ادغام این مراسم با ایام ماه مبارک رمضان متأسفانه امکان حضور حداکثری مردم فراهم نشد اما امسال برنامه‌ریزی برای اعزام نفرات بیشتر در دست اقدام است.

وی بابیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در دستور کار استانداری به‌منظور برپایی باشکوه این مراسم پیگیری می‌شود، اضافه کرد: برای افرادی که امکان حضور در مرقد مطهر حضرت امام راحل را ندارند نیز برنامه‌هایی در سطح استان گنجانده‌شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه بابیان اینکه نسل جوان و نونهال امروز قطعاً با اندیشه‌های آن بزرگوار آشنایی ندارند، ابراز داشت: تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی مراسم‌ها نیز در شهرستان‌های استان به‌صورت مطلوب می‌تواند ضمن پیوند این نسل با امام راحل ما را نیز در برپایی این مراسم بهتر یاری کنند.

بینایی در ادامه تصریح کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی معمار انقلاب با محوریت آشنایی با سیره زندگی امام خمینی(ره)، پخش ویژه‌برنامه‌های ویژه این ایام از صداوسیمای استان، برگزاری مسابقه فرهنگی فراغ یار، برپایی مراسم‌های گرامیداشت، سوگواری و یادواره شهدا به مناسبت این ایام در مساجد و حسینیه‌ها ازجمله اقدامات این ستاد در سال گذشته محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: سال گذشته بر طبق ابلاغیه وزارت کشور در خصوص تشکیل ستاد استانی و شهرستانی امسال نیز به‌عنوان اولین اقدام موارد موردنیاز به فرمانداران در شهرستان‌های استان ارسال و قطعاً جلسات ستاد شهرستانی به ریاست فرمانداران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار