رییس مدرسه ملی سینما مولف برتر حوزه بین‌الملل شد

تهران (پانا) - رییس مدرسه ملی سینمای ایران در جشنواره بین‏ المللی مشترک میان دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران، مولف برتر حوزه بین الملل شناخته شد.

کد مطلب: ۹۱۰۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
رییس مدرسه ملی سینما مولف برتر حوزه بین‌الملل شد

در جشنواره بین المللی دانشگاه‏ های تهران و علوم پزشکی تهران که روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت در تالار مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، روح‏ الله حسینی عضو هیات علمی گروه مطالعات اروپا در دانشگاه تهران برای تالیف کتاب «بحران مدرنیته و مدرنیته در بحران» که به زبان فرانسه نوشته است ، مولف برتر حوزة بین‏الملل شناخته شد.
این کتاب را در فرانسه انتشارات مشهور ارمتان منتشر کرده است که زمینه کاری¬اش بیشتر حوزه فلسفه و ادبیات است و تعدادی از کتابهای نویسنده مشهور ایرانی زنده یاد داریوش شایگان هم از سوی این انتشارات به چاپ رسیده است.

دانشگاه تهران در سالهای اخیر با برپایی جشنواره¬ای بین¬المللی از برترین مولفین و مترجمین خود که از بین حدود دوهزار هیات علمی نفرات برتر را انتخاب می¬کند. این جشنواره امسال با مشارکت دانشکده علوم پزشکی تهران برگزار شد.

روح الله حسینی از موسسان و مدیرعامل مدرسه ملی سینمای ایران از موسسات تابعه سازمان سینمایی است و پیش از این کتاب ها و مقالات متعددی در زمینه هنر و ادبیات ایران و فرانسه به زبان های فرانسوی و انگلیسی منتشر کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار