مسابقات قرآن با حضور 600 دانش آموز برگزیده در لرستان برگزار شد

خرم آباد(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: مسابقات قرآن عترت و نماز با حضور 600 دانش آموز برگزیده و 240 فرهنگی‌ در مرحله استانی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۰۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآن با حضور 600 دانش آموز برگزیده در لرستان برگزار شد

رضا زینی وند مقدم در جمع خبرنگاران افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشاء نماز، حفظ قرآن کریم، قرائت، اذان ومداحی در چهار مرحله انجام شد.
وی با بیان اینکه در مرحله آموزشگاهی بیش از 150 هزار دانش‌آموز در این مسابقات شرکت کردند افزود: درمرحله شهرستانی نیز بیش از 48 هزار نفر از دانش‌آموزان حضور داشتند.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اظهارداشت: با توجه به بعد مسافت برخی از شهرستان‌ها و بالابردن کیفیت مسابقات دانش‌آموزان در هشت قطب سه هزار و 500 دانش آموز حضور پیدا کردند و600 نفر از دانش‌آموزان به عنوان منتخبان قطب‌های هشتگانه به مرحله استانی راه یافتند.
وی اضافه کرد: در مرحله استانی که در روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت ماه در دبیرستان باقرالعلوم خرم‌آباد برگزار شد،74 نفر به مرحله کشوری که درتیرماه و مردادماه امسال درخراسان رضوی و زنجان برگزارمی‌شود راه پیدا می‌کنند.
زینی وند مقدم با اشاره به اینکه این مسابقات با هدف افزایش توانمندی‌ها و پرورش استعدادهای قرآنی، بهرمند شدن از کارگاه‌های آموزشی و اساتید استانی برگزار می‌شود، ادامه داد: امروز 240 فرهنگی در پنج رشته با هم به رقابت پرداخته و10 نفربرتربه مرحله کشوری که تیرماه امسال درخراسان رضوی انجام خواهد شد اعزام می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار