59 برنامه سلامت محور در شهرری اجرا می شود

شهرری (پانا) - معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 گفت: 59 برنامه آموزشی، فرهنگی و پزشکی همزمان با هفته سلامت در شهرری اجرا می شود.

کد مطلب: ۹۱۰۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
59 برنامه سلامت محور در شهرری اجرا می شود

حجت الاسلام شاهین معبودی اظهار داشت: ویژه برنامه های هفته سلامت با شعار 'مراقبت های اولیه بهداشت، راهی به سوی پوشش همگانی سلامت' با بهره گیری از ظرفیت های کانون های اجتماع محور سلامت، خانه های سلامت، فضاهای مختلف فرهنگی و آموزشی و همچنین مشارکتهای مردمی در هفته سلامت در حال اجراست.
معبودی به اجرای طرح گذر سلامت در شهرری اشاره کرد و افزود: این طرح با هدف ارتقاء آگاهی، افزایش نشاط و مشارکت اجتماعی و ارائه خدمات سلامت محور به شهروندان از دوم تا هفتم اردیبهشت ماه در مترو جوانمرد قصاب برگزار می شود.
اوادامه داد: معرفی توانمندی های حوزه سلامت و جلب همکاری و مشارکت های واحدهای دولتی و غیردولتی از دیگر اهداف برگزاری طرح گذر سلامت می باشد که شهروندان می توانند از این خدمات رایگان بهره مند شوند.
معبودی تصریح کرد: در اجرای طرح گذر سلامت؛ میز خدمت، گفتگو در شهر، خیابان ورزش، راهوند، بازیهای نشاط سالمندی، بازی های ویژه افراد دارای معلولیت، جشنواره غذای سالم، نمایش میدانی و شادی و بازیهای کودکانه اجرا می شود.
معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 20 با اشاره به اینکه چهار ایستگاه سلامت در نقاط پرتردد شهر از جمله میادین میوه و تره بار و مترو طی هفته سلامت استقرار یافته است اظهار داشت: ارائه خدمات سلامت محور به افراد کم برخوردار، برگزاری 50 کارگاه آموزشی و 2 همایش آموزشی در راستای ارتقاء سلامت شهروندان از جمله برنامه های شهرداری منطقه 20 در این هفته است.
او یادآور شد: با هماهنگی اداره سلامت شهرداری منطقه 20 ویژه برنامه های متنوع سلامت محور در خصوص دسترسی عادلانه به خدمات سلامت، مشارکت اجتماعی و سلامت، مراقبت های اولیه بهداشتی و سلامت روان، سلامت در حوادث و بحران ها، سبک زندگی سلامت محور و جمعیت و خانواده برگزار می شود.

/خبرنگار:مهلا سمایی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار