معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش اصفهان:نیروی انسانی زمانی می تواند باعث توسعه کشور شود که سالم و تندرست باشد

اصفهان (پانا) - معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در مراسم اختتامیه سفیران سلامت دانش آموزی گفت:دانش آموزان در سنی هستند که مطالب را به خوبی دریافت و ملکه ذهن خود می کنند و از این رو بهترین و پربازده ترین بازه زمانی برای آموزش ماندگار دوره مدرسه است.

کد مطلب: ۹۱۰۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش اصفهان:نیروی انسانی زمانی می تواند باعث توسعه کشور شود که سالم و تندرست باشد

عبدالرضا رییسی ادامه داد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند تحول سلامت وزارت بهداشت هدف، تربیت انسان کامل در تمام ابعاد است.

وی افزود: در اداره سلامت و تندرستی اداره آموزش و پرورش بیش از ۳۶ طرح اجرا شده که ۲۰ طرح آن با مرکز بهداشت در راستای سلامت شهروندان بوده است.

معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش بیان کرد: یک دانش آموز نه تنها در زمینه علمی باید آموزش ببیند بلکه در زمینه های اخلاقی، هنری، فنی حرفه ای، اجتماعی و سیاسی نیز آموزش لازم است و زمانی دانش آموزان می توانند موفق باشند که سالم و تندرست باشند.

عبدالرضا رییسی هدف جشنواره سفیران سلامت را فرهنگ سازی سلامت عنوان کرد و افزود: محور جشنواره بر سه محور تغذیه سالم، خودمراقبتی و بهداشت فردی و آلاینده های محیط زیست استوار است که بیش از ۱۲۶ هزار سفیر سلامت در این دوره آموزش دیده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار