با همت مدیرکل آموزش و پرورش و فرهنگیان و دانش‌آموزان استان زنجان؛

کمک‌های نقدی و غیر نقدی فرهنگیان و دانش آموزان استان زنجان به مناطق سیل‌زده ارسال شد

زنجان (پانا) - کمک های نقدی و غیر نقدی فرهنگیان و دانش آموزان استان زنجان عصرروز پنج‌شنبه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین اداره کل به مناطق سیل زده کشور ارسال گردید.

کد مطلب: ۹۱۰۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
کمک‌های نقدی و غیر نقدی فرهنگیان و دانش آموزان استان زنجان به مناطق سیل‌زده ارسال شد

کمک های فرهنگیان و دانش آموزان نواحی و مناطق 14 گانه آموزشی استان، عصرپنج‌شنبه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و همچنین معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و رؤسای ادارت روابط عمومی، تعاون و امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شد.

ابراهیم رفیعی طی گفتگویی در این خصوص، ضمن تقدیر از حرکت انسان‌دوستانه فرهنگیان و دانش آموزان استان گفت: «کمک‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شد.»

وی میزان ارزش ریالی این کمک ها را 15 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: «اقلام غیر نقدی همکاران و دانش آموزان در قالب 11 کامیون برای استفاده هموطنان آسیب‌دیده از بارندگی‌های اخیر در مناطق سیل‌زده کشور ارسال گردید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به بسته بندی اقلام غیر نقدی در هفت عنوان اظهار داشت: «این کمک ها شامل: انواع البسه و پوشاک، فرش، موکت و پتو، مواد شوینده و بهداشتی، مواد غذایی، لوازم التحریر، لوازم منزل و اسباب‌بازی می باشد.»

رفیعی در خاتمه سخنان خود ابراز امیدواری نمود این کمک‌ها بتواند اندکی از آلام هموطنان سیل زده کشور را التیام ببخشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار