با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد:

هشتمین جشنواره استانی نوجوان سالم با موضوع اعتیاد و خشنونت

مشهد (پانا) - هشتمین جشنواره استانی نوجوان سالم با موضوع اعتیاد و خشنونت با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیشابور در محل سالن تربیت کانون مهرتابان شهرستان نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۰۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
هشتمین جشنواره استانی نوجوان سالم با موضوع اعتیاد و خشنونت

صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با اظهار خرسندی از استقبال بی نظیر دانش آموزان در این جشنواره، گفت: "مراقبت های اولیه بهداشتی جهت پوشش همگانی سلامت"، به عنوان شعار هفته سلامت در دستور برنامه ها قرار گرفته و شما دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره باید الگو و تجلی بخش این شعار باشید.

سلطانی افزود: آموزش، تغذیه مناسب، آب سالم، پیشگیری مناسب، درمان و دارو به عنوان ارکان مراقبت های اولیه بهداشتی شناخته می شود و شما عزیزان به گونه ای با مشارکت در پیشگیری از آسیب های اجتماعی به این ارکان مهم جنبه عملیاتی بخشیده اید.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: با همه این اتفاقات خوشایند و برنامه های تبیین شده در این مسیر، باز هم تلاش بیشتر و پیگیری های جدی تر در حوزه پیشگیری از آسیب ها و رفتارهای پرخطر مورد نیاز است.

قابل ذکر است در ابتدای این مراسم مژگان ساعدی، رئیس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان رضوی و دبیر استانی این جشنواره برنامه ریزی ها و فعالیت های فرهنگی را یکی از مهم ترین راه های مقابله با آسیب های اجتماعی و پیشگیری از رفتارهای پرخطر معرفی کرد و گفت: هدف ما از برگزاری این جشنواره، فراهم شدن یک زندگی سالم و عاری از خطر است و امید داریم از این برنامه، سه بخش هدف یعنی دانش آموز، خانواده و معلم بهره کافی را برده باشند.

ساعدی افزود: در این جشنواره 14 هزار و 45 اثر در حیطه ها و رشته های مختلف برگزار شده است که 245 اثر به مرحله نهایی استانی راه پیدا کرده و امروز از دانش آموزان برگزیده تجلیل خواهد شد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از برگزیدگان هشتمین جشنواره نوجوان سالم تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار