برگزاری جشنواره استانی زیست فناوری در اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - جشنواره استانی زیست فناوری با حضور دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه شهرستانهای استان تهران در کانون فرهنگی ، تربیتی طوبی اسلامشهر اجراشد.

کد مطلب: ۹۱۰۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره استانی زیست فناوری در اسلامشهر

شهرستان اسلامشهر قطب زیست فناوری شهرستانهای استان تهران میباشد و در این راستا با نظارت پژوهشسرای شهید مطهری آموزش و پرورش منطقه ، جشنواره استانی زیست فناوری با حضور دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه شهرستانهای استان تهران در کانون فرهنگی ، تربیتی طوبی برگزارشد.

در این برنامه دانش آموزان در چهار رشته ارائه مقاله، پوستر، محصول زیست فناوری و ایده پردازی و بخش جنبی کتاب خوانی به رقابت با هم پرداختند و با دفاع از پروژه‌های خود در نهایت داوران جشنواره از هرگروه سه طرح را بعنوان برترین‌ها انتخاب کردند.

با اعلام رای داوران جشنواره استانی زیست فناوری دررشته مقاله دانش آموزان شهرستانهای شهرری، اسلامشهر، کهریزک و پاکدشت، در رشته پوستر، اسلامشهر، رباط کریم و شهرقدس، در رشته محصول زیست فناوری، بهارستان، اسلامشهر و ورامین و در رشته ایده پردازی اسلامشهر حائز رتبه های برتر اول تا سوم شدند.

همچنین در بخش کتابخوانی که در زمان اجرای جشنواره برگزارشد و دانش آموزان نتایج مطالعات خود را ارائه دادند، شهرستانهای بهارستان ، شهرری و رباط کریم به رتبه برتر دست یافتند.

/خبرنگار: سارا رضوانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار